شورای شهر

نیازهای منطقه ۱۰ از زبان شهردار

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بابازاده در سیصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: جلسات منطقه با شورایاری‌ها به صورت مرتب برگزار می‌شود و بند به بند درخواست‌ها را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: در منطقه ۱۰، در چند سال گذشته سند راهبردی محلات را مشخص کردیم که این سند پیش روی ما است و بر اساس آن سیاست‌های شهرداری تهران پیش می‌رود.

وی افزود: کمبودهایی در منطقه ۱۰ وجود دارد که باید به آن توجه بیشتری شود.

وی افزود: در ناحیه یک شهرداری منطقه ۱۰ به دلیل وجود باغات به موقع نسبت به تملک آنها اقدام شده است و از ۲۷ پارک موجود در منطقه ۲۳ پارک در ناحیه یک قرار دارد.

وی به تملک‌های صورت گرفته برای اجرای پروژه‌های منطقه ۱۰ اشاره کرد و گفت:‌باید در ابتدا تملک‌های لازم صورت بگیرد و پس از آن پروژه‌ها اجرایی شود و امیدواریم در بودجه سال آینده این پیش‌بینی‌ها صورت بگیرد.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: ۹۰ درصد فاضلاب منطقه اجرایی شده است و ۱۰ درصد دیگر نیز به دلیل پروژه‌های عمرانی از جمله ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) و دیگر پروژه‌ها هنوز اجرایی نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه مردم توانایی پرداخت عوارض را ندارند در بافت فرسوده نیز شهرداری تهران عوارض متفرقه را حذف کردند و در این خصوص نیز تخفیف‌هایی داده شده است.

وی به همکاری آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت:‌ درخواست می‌شود اداره آب و فاضلاب همکاری بیشتری داشته باشد تا شبکه فاضلاب مردم به اتمام برسد و اجرایی شود.

وی بیان داشت: در راستای اجرای پروژه‌ها اصلی‌ترین مشکل تملک است و ما برای بزرگراه یادگار امام (ره)‌ خیابان دستغیب تا قزوین و … در این چند ساله تملک‌های خوبی اتفاق افتاده است و ۳۱۳ پلاک در یک پروژه عمرانی با مبلغ ۱۸۵ میلیارد تومان و در پروژه‌ای دیگر ۱۰۲ پلاک با مبلغ ۴۰ میلیارد تومان باید تملک شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا