شورای شهر

اظهارنظر چمران در خصوص انتخابات

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهدی چمران در جریان دویست و چهل دومین جلسه شورا با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات ۷ اسفند گفت: از ملت عزیز ایران تشکر می کنیم برای حضور گسترده در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و این حضور گسترده را به همه ملت تبریک می گوییم. 


وی ادامه داد: ملت ایران به رغم همه فشارها و تبلیغاتی که وجود داشت و با وجود همه مشکلات و نارضایتی ها به بهترین وجه ممکن در انتخابات شرکت و دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کردند. 
رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: نتایج هر چه باشد ما امیدواریم به خیر و برکت و رشد و تعالی انقلاب اسلامی بیانجامد. 

چمران در بخش دیگری از سخنان خود نیز به تشکر از شهرداری تهران پرداخت و گفت : جا دارد از نیروهای خدوم شهرداری تهران که در راستای پاکسازی سیمای شهر بعد از انتخابات تلاش گسترده ای به کار گرفتند صمیمانه تشکر کنیم. 

وی تصریح کرد: تلاش ۳۰ هزار نفری کارگران شهرداری که شبانه نسبت به پاکسازی سیمای شهر مبادرت کردند حقیقتا جای تقدیر دارد. 

چمران در ادامه سخنان خود به ذکر وقایع تاریخی ایام هفته پرداخت و گفت: دیروز ۸ اسفند ماه مصادف با سالگشت شهادت فرمانده رشید اسلام حاج حسین خرازی فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در سال ۱۳۶۵ است که نام و یاد این فرمانده بزرگ اسلام را گرامی می داریم. 

وی ادامه داد: امروز همچنین روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان است و امیدواریم با تلاش هایی که ضصورت می گیرد حمایت از مصرف کنندگان به بهترین شکل انجام شود. 

چمران یاد آور شد: فردا نیز روز ورود حضرت امام (ره) به شهر قم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ است که بعد از ۱۵ سال فاصله گرفتن از قم به این شهر بازگشتند. 

وی همچنین درگذشت هنرمند بزرگ انقلابی کشور فرج الله سلحشور را نیز به عموم ملت ایران تسلیت گفت.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در خاتمه برای آیت الله واعظ طبسی و سرکار خانم دکتر آباد که در بستر بیماری هستند از خداوند منان شفای عاجل خواستار شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا