سیاسی

کدها در تشابه اسمی مصباحی مقدم و مصباح یزدی تعیین کننده اند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سیدحسین هاشمی، استاندار تهران در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور در مورد مسائل پیش آمده درباره تشابه شهرت مصباحی مقدم و مصباح یزدی با بیان اینکه قضیه مربوط به این موضوع برطرف شده است، اظهار کرد: آقای مصباحی مقدم و در مراحل اولیه ثبت نام خود عنوان مصباح را به عنوان شهرت خود انتخاب کرده بود، اما آقای مصباح یزدی شهرتی برای خود اعلام نکرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: با تمام این تفاسیر طی اطلاعیه ای که امروز صادر شد به ستاد انتخابات استان تهران اعلام کردیم که در آرای مربوط به صندوق خبرگان در محاسبه اسامی ای که شبیه به هم هستند، کد داوطلب را ملاک شمارش قرار دهند.

استاندار تهران همچنین درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر ارسال نامه ای از شورای نظارت بر انتخابات به استانداری تهران درباره قضیه پیش آمده پیرامون تشابه اسمی میان مصباح یزدی و مصباحی مقدم با ابراز بی اطلاعی از ارسال این نامه گفت: تاکنون نامه ای در این زمینه به استانداری تهران نرسیده است و چنانچه نامه ای آمده باشد حتما به فرمانداری تهران، ستاد انتخابات تهران ارسال شده است.

هاشمی درباره زمان تمدید رای گیری در شهرستان تهران اظهار کرد: امکان تمدید زمان رای گیری تا ساعت ۲۴ وجود دارد اما تاکنون تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.

وی همچنین از پایان مهلت اخذ رای در سایر شهرستان های استان تهران خبر داد و گفت: به طور رسمی مهلت رای گیری در سایر شهرستان های استان تهران پایان یافته است و فقط اخذ رای از کسانی صورت می گیرد که در داخل شعب رای حضور داشته اند.

استاندار تهران در پایان با اشاره به مشارکت مردم تهران در انتخابات امروز تاکید کرد: مشارکت در استان تهران خیلی عالی بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا