سیاسی

رییس مجلس: حضور مردم در انتخابات مایه مسرت است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  علی لاریجانی روز جمعه در مسجد امام حسن عسگری(ع) قم، قبل از انداختن رای خود به صندوق، افزود: مجلس خوب باعث افزایش کارآمدی و توانمندی کشور در حل مشکلات می‌شود.

وی افزود: نمایندگی مسوولیت بسیار حساس و مهمی است؛ زیرا مجلس دارای مسوولیت‌های قانونگذاری و نظارت در دو عرصه کوتاه‌مدت و بلندمدت است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از قوانین دارای ماهیتی بلندمدت هستند که اثرات آن‌ها به شکل بلندمدت هویدا خواهد شد، ولی برخی از قوانین مرتبط با مسائل کوتاه‌مدت هستند از جمله قوانین مرتبط با بودجه و … و در این زمینه هرچقدر که افراد توانمند و کارا در مجلس حضور داشته باشند شرایط کشور بهتر خواهد بود.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: مشکل رونق اقتصادی در کشور و مبارزه با رکود از نقاط ثقل مجلس آینده خواهد بود که باید برای ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید، رونق اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم تصمیمات مهمی گرفته شود.

وی درباره کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی هم گفت: مهم حضور آن‌ها برای نیت خیری است که برای کمک به کشور دارند که امیدواریم تلاش‌ها با این روحیه جدی موفقیت‌آمیز باشد و مشکلات و مسائل مردم با همفکری و همیاری و همدلی مرتفع شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا