سیاسی

مجلس با هر ترکیبی برای ما محترم است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز پس از انداختن رای خود در صندوق آرا در محل ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می‌توان در پای صندوق های رای بود و ۴ سال و هشت سال از ثمره آن استفاده کرد. کدام تجارت پرسودی است که با یک ساعت تلاش ، ۴ یا هشت سال از آثارش بهره برد.

وی در ادامه افزود: امنیت ملی ، آرامش ، عزت سیاسی کشور ، امید به آینده و رونق اقتصادی از ثمره‌های رای امروز است.

روحانی با تبریک به مردم برای حضور پای صندوق های رای تصریح کرد: گزارش هایی که ما دریافت کرده ایم بیان می‌کند امنیت کامل در سراسر کشور برقرار است و مردم حضور پرشوری پای صندوق‌های رای دارند.

وی هم‌چنین خاطر نشان کرد: انتخابات نمادی است از استقلال سیاسی کشور و حاکمیت ملت ما. اگر قبل از پیروزی انقلاب دست های بیگانه برای ما تصمیم می گرفتند در این ۳۷ سال مردم ما بودند که پای صندوق های انتخابات با دستان پربرکت خود برای کشور تصمیم گرفتند. امروز هم با اراده و خواست مردم مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شکل می گیرد.

روحانی در ادامه با بیان اینکه امروز مشارکت سیاسی به مفهوم امیدواری به آینده کشور است، افزود: مشارکت سیاسی به مفهوم اعتماد به نظام و کارگزاران آن است. امید و اعتماد سرمایه اصلی و بزرگی است که این اعتماد و سرمایه با تک تک آرای مردم اثبات می‌شود.

رئیس جمهور در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به مشارکت سیاسی و فعال مردم تصریح کرد: ما انتظار داریم مردم در مشارکت اقتصادی هم فعال باشند تا کشور را به جایی برسانیم که در شان ایرانیان فهیم داخل کشور و سراسر جهان باشد.

رئیس دولت تدبیر و امید در ادامه گفت:‌دولت آرای مردم را امانتی بزرگ می‌داند و برای حراست از آن تمام توان خود را به کار می گیرد، من به مردم اطمیمنان می دهم که دولت، وزارت کشور، هیأت های اجرایی و هیأت های نظارت شورای نگهبان و همه نظام تلاش می‌کنند تا یک انتخابات کاملا قانونی و سالم برگزار شود.

روحانی با تاکید بر اینکه امروز چشمان همه دوستان و دشمنان به ایران دوخته شده است ، افزود: تردیدی ندارم که ملت ایران همیشه حماسه دیگری را خواهند آفرید.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینکه رقابت انتخاباتی تا هشت صبح دیروز بود گفت:‌از آن به بعد دیگر رقابتی وجود ندارد، تا امروز صبح هم فرصت برای تامل و آماده شدن فراهم بود و امروز همه باید با آرامش پای صندوق های بیایند. همه ما که امروز پای صندوق رای می رویم پیروزیم. تمام احزاب و جناح ها امروز پیروزند چه اکثریت را به دست آورند و چه اقلیت مجلس را .

روحانی در ادامه تصریح کرد: نشاط همگانی و سراسری باید نتیجه انتخابات باشد هر مجلسی با هر ترکیبی که با نظر مبارک مردم به وجود بیاید برای ما محترم است و همه مردم به آرای اکثریت احترام می گذارند اتکای ما به اکثریت آرا و نگاه ما به صندوق آرا است.

رئیس جمهور در پایان گفت : من دست همه کسانی که امروز پای صندوق های رای می آیند را می بوسم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا