مدیریت شهری

بازپیرایی میدان وحدت اسلامی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عیسی علیزاده در خصوص طراحی و نظارت بر میدان وحدت اسلامی در سال جاری یادآور شد: مابقی کارها همانند ساماندهی میدان منیریه نیز در دستور کار بوده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه میدان وحدت اسلامی حدفاصل مناطق ۱۱ و ۱۲ شهرداری تهران است، ادامه داد: به همین منظور این پروژه با همکاری این مناطق و سازمان زیباسازی شهر تهران در حال انجام است، چراکه این میدان مرز بین این مناطق است. میدان وحدت اسلامی در مرز ناحیه ۳ منطقه ۱۲ و ناحیه ۲ منطقه ۱۱ قرار دارد که از شمال به خیابان‌های ۱۵ خرداد و ابوسعید، از شرق به خیام، از جنوب به شوش و از غرب به ولیعصر(عج) منتهی می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در منطقه ۱۱ شهرداری تهران میدان راه آهن و میدان منیریه ساماندهی و بازپیرایی شد، گفت: زیباسازی میدان راه آهن را به طور کلی توسط سازمان انجام شد، اما در پروژه بازپیرایی میدان منیریه طراحی و نظارت با ما و منطقه ۱۱ اجرای این طرح را بر عهده داشته است.

علیزاده با اشاره به اینکه بازپیرایی میدان وحدت اسلامی و جنوب میدان راه آهن با همکاری منطقه در دستور کار قرار گرفته است، افزود: بدین صورت ساماندهی مقابل ایستگاه راه آهن و جداره های میدان در دستور کار قرار گرفت. همچنین ایستگاه تاکسی و اتوبوس و انتقال این ایستگاه ها به بخش دیگری از میدان و نوسازی دور میدان نیز توسط سازمان انجام شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا