ورزشی

رضایت اماراتی‌ها از میزبانی سپاهان ایران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  تیم النصر امارات برای دیدار با سپاهان در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا وارد اصفهان شده است. اماراتی‌ها که پیش از این از میزبانی ایران ابراز نگرانی کرده بودند شرایط را در اصفهان متفاوت با آنچه که پیش بینی می کردند دیدند. آنها از میزبانی خوب اصفهان سخن به میان می آورند و بسیار راضی و خوشحال هستند.

 

روزنامه البیان امارات از استقبال بسیار خوب اصفهانی‌ها از کاروان باشگاه النصر سخن به میان آورد و نوشت: باشگاه سپاهان ایران با شیرینی از کاروان النصر پذیرایی کرد. خروج از فرودگاه تنها ۲۰ دقیقه طول کشید و همه چیز مهیا و آماده بود. باشگاه سپاهان ایران نهایت تلاش خود را به کار گرفت تا همه چیز به صورت درست و قانونی انجام شود بدون این که خطای به وجود آید تا در آینده برای این تیم مشکل ساز شود چرا که قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا ماه آینده نظر نهایی خود را درباره میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا بعد از اختلافی که با عربستان به وجود آمد اعلام کند.

 

در ادامه گزارش این روزنامه اماراتی آمده است:" کاروان النصر در هتلی که در مرکز شهر اصفهان قرار دارد اسکان داده شد و این هتل تنها ۴۰ دقیقه از فرودگاه فاصله داشت. این درحالی بود که تدابیر امنیتی هم در نظر گرفته شده بود.

باشگاه ایران نهایت تلاش خود را به کار برد تا تیم اماراتی میزبانی خوبی داشته باشد. آنها از همه جزئیات هم عکس و فیلم گرفتند تا بعدها بتوانند آن را ارائه دهند. مدیر روابط عمومی سفارت امارات هم به فرودگاه آمد تا از کاروان النصر استقبال کند. او تاکید کرد که همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا تیم النصر سفر خوبی در اصفهان داشته باشد و زمینه برای موفقیت این تیم فراهم شود.

 

عبدالله البنای، مدیر باشگاه النصر امارات هم به ستایش از میزبانی باشگاه سپاهان اصفهان پرداخت و اظهار کرد: از تیم ایرانی به خاطر این استقبال بسیار خوبی که داشت تشکر می‌کنیم. آنها به خوبی با ما همکاری داشتند و امنیت و آرامش را برای ما تامین کردند. ما هم چیزی بیشتر از این نمی خواهیم. فضای به وجود آمده بسیار خوب بود. آب و هوا معتدل است و همه چیز مهیا است تا یک بازی بسیار خوب برگزار شود.

 

خالد عبید یکی دیگر از اعضای باشگاه النصر که در اصفهان حضور دارد، گفت: همه چیز این گونه که پیش بینی می کردیم و انتظار داشتیم است. سفر بسیار خوبی داشتیم بدون آنکه مشکلی به وجود آید.

 

در این گروه چهار تیم الإتحاد عربستان، سپاهان ایران، النصر امارات و لوکوموتیو ازبکستان حضور دارند و کار سپاهان برای صعود سخت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا