ورزشی

سوءتفاهمی که سبب توهین به منصوریان شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین «علیرضا منصوریان در بازی نفت و استقلال اهواز شاهد توهین‌های زیادی بود. طرفدارانی که به ورزشگاه خانگی استقلال اهواز رفته بودند، به منصوریان توهین کردند چون می‌گفتند او به عرب‌های ایرانی توهین کرده است. ایراد آنها هم به یک مصاحبه بود. مصاحبه معروفی که او امسال بعد از حذف مقابل الاهلی امارات در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با خبرآنلاین انجام داد. در آن مسابقه اماراتی‌ها به شکل عجیبی پرچم بزرگی از عربستان در ورزشگاه برافراشتند که باعث دلخوری شدید منصوریان شد. او سپس گفت: «دوران مربیگری علیرضا منصوریان تازه شروع شده است. من به مردم ایران همین جا قول می‌دهم، در دوران مربیگری‌ام پوست فوتبال امارات را می‌کنم. بدترین فشاری که در تمام دوران فوتبالم به من آمد، این کار اماراتی‌ها بود که پرچم عربستان را بالا بردند. من پارسال همه اماراتی‌ها را زدم. خیلی زمان دارم و قول می‌دهم که پوست فوتبالشان را می‌کنم.»

او همچنین در بخش دیگری از حرف‌هایش گفت: «من حاضر بودم ۲۸ سال فوتبالم را بدهم ولی پرچم عربستان و امارات جلوی چشمم بالا نرود. وقتی این صحنه را دیدم گفتم خدایا تمام عقبه فوتبال من را بگیر ولی برنده این بازی باشم. حاضر بودم تمام افتخاراتم را بدهم تا اماراتی‌هایی را ببرم که پرچم عربستان را بالا بردند. من دوست داشتم مردم این صحنه‌ها را ببیند. دوست داشتم مردم کشورم ببیند که در حوزه خلیج فارس با ما چه رفتاری می‌شود.»

این تمام حرف های منصوریان بود. او از ایران دفاع کرد و به هیچ وجه از واژه «عرب‌ها» استفاده نکرد بلکه به انتقاد از اماراتی‌ها و عربستانی‌ها پرداخت.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا