شورای شهر

مخالفت میرلوحی با افزایش بودجه فرهنگی شهرداری: شهردرای حتی نمیتواند اضافه کار بدهد و باید تعدیل نیرو کند

به گزارش شورا‌آنلاین، در چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران سازمان‌ها و شرکت‌های در بخش هزینه و تملک دارایی مورد بررسی قرار گرفت که در این بخش پیشنهاد داده شد از ۱۵۰ میلیارد تومان از توسعه مدیریت شهری وهوشمندسازی به بخش فرهنگی اضافه شود. 

در ادامه احمد میرلوحی اظهار داشت: به نظر بنده که از کودکی در حوزه فرهنگی و تبلیغاتی کار کرده‌ام این شیوه اقدام در بخش فرهنگی پاسخگوی جامعه نیست. 

وی افزود: بعضی از اقدامات فرهنگی و تبلیغاتی ما واکنش منفی در پی دارد و باید این نگاه را عوض کنیم که سالی ۱۸۰ میلیارد تومان به نام فرهنگی ولی کار سیاسی انجام بدهیم و اتلاف هزینه کنیم این اقدامات دیگر جواب نمی‌دهد.

میرلوحی ادامه داد: ما باید پسماند و حمل‌ونقل عمومی و آسیب‌های اجتماعی و حاشیه‌نشینی شهر را ساماندهی کنیم. ما باید نشاط اجتماعی ایجاد کنیم. 

وی افزود: اگر به رأی مردم اعتماد کنیم باید به این مسائل بپردازیم مانند اینکه اگر هوای شهر آلوده شد مردم با مترو سفر کنند که این اقدام بهترین کار فرهنگی است. 

میرلوحی افزود: نمی‌توانیم حقوق کسی را قطع کنیم، نمی‌توانیم آب، برق و گاز یک ساختمان را قطع کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر چند ماهی است که اضافه کاری نمی‌توانیم بدهیم و باید تعدیل نیرو کنیم، به همین دلایل مخالف این اقدام و به شدت موافق کار فرهنگی مناسب هستم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا