اجتماعی و فرهنگی

امکان پرداخت اقساط جرایم رانندگی وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین به نقل از سایت راهور ۱۲۰، رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا با اشاره به شرایط جدید پرداخت جرایم رانندگی از امکان پرداخت اقساطی جرائم رانندگی خبر داد.

سرهنگ احمد کرمی اسد در تشریح جزئیات این خبر افزود: رانندگان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ با ارسال VIN خودرو مبلغ جرایم خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: همچنین رانندگان می‌توانند با اضافه کردن ستاره (*) در پایان VIN ارسالی، شناسه قبض و پرداخت نیز دریافت کنند.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا تأکید کرد: رانندگان همچنین با مراجعه به سایت راهور۱۲۰ به‌نشانی www.rahvar120.ir و درج شماره بارکد پستی درج‌شده در پشت کارت خودرو قادر به دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود خواهند بود.

وی در مورد چگونگی پرداخت اقساطی تخلفات راهنمایی و رانندگی نیز گفت: تعدادی از افرادی که به مرکز اجرائیات مراجعه می‌کنند اعلام کرده‌اند که به‌دلیل مشکلات اقتصادی امکان پرداخت یکجای تخلفات معوقه را ندارند لذا امکان پرداخت بخشی از تخلفات را فراهم کردیم.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا در مورد چگونگی پرداخت در این روش گفت: متقاضی در این مرحله پس از مراجعه به سایت راهور۱۲۰ وارد بخش استعلام می‌شود . در این بخش درگاهی به‌اسم پرداخت جرائم وجود دارد که امکان پرداخت کلی و یا موردی مبلغ تخلفات در آن وجود دارد.

وی تأکید کرد: برابر هماهنگی انجام شده امکان پرداخت جرایم رانندگی از طریق اینترنت و دستگاه‌های خودپرداز اکثر بانک‌ها هم اکنون فراهم است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا