ورزشی

تبریک فیفا به مناسبت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین کالین اسمیت، مسئول امور مسابقات فیفا در نامه ای به دکتر علیرضا اسدی نوشت: جا دارد تا صعود تیم ملی فوتسال کشورتان را برای هفتمین بار به رقابتهای جام جهانی فوتسال به شما و فدراسیون فوتبال ایران تبریک بگویم. تیم ملی فوتسال ایران عملکرد بسیار مؤثری در رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا ۲۰۱۶ به میزبانی ازبکستان داشت. خواهشمندم تبریک صمیمانه ما را نیز به محمد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران منتقل کنید.

وی در ادامه نامه افزود: برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رقابتهای جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ که از ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهر ۹۴ به میزبانی کلمبیا برگزار می شود، می توانید از طریق این لینک اقدام کنید. در اوایل ماه مارس، فیفا بخشنامه تیم های صعودکننده به مسابقات جام جهانی فوتسال را به همراه اطلاعات جامع منتشر خواهد کرد. همچنین پس از آن بخشنامه شماره ۲ در ماه آوریل در خصوص اطلاعات تکمیلی مراسم قرعه کشی توسط فیفا اعلام می شود.

مسئول امور مسابقات فیفا خاطرنشان کرد: منتظر دیدار شما در مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ کلمبیا هستیم. 

لازم به توضیح است، کلیه اطلاعات تکمیلی درخصوص رقابتهای جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ کلمبیا پس از اعلام فیفا متعاقباً از سوی وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا