ورزشی

صالح:بحرانی در کار نبود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مجید صالح درباره مصاف تیمش برابر گسترش فولاد تبریز که با برتری دو بر یک آبی‌های پایتخت به پایان رسید، به صحبت پرداخت و گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول ما خوب کار کردیم و بعد از پنالتی تیم گسترش فولاد، خیلی بهتر هم شدیم. هرچند معتقدم باید روی پنالتی گسترش فولاد یک کارشناسی انجام پذیرد اما بعد از آن پنالتی، تیم ما بهتر بازی کرد و دو گل زد.

 

صالح ادامه داد: با این‌ حال در نیمه دوم تیم ما راضی کننده بازی نکرد. شاید بازیکنان ما خیلی زود باور کرده بودند که تیم ۱۰ نفره نمی‌تواند برای آنها خطری داشته باشد. این مساله پیش‌تر به ما آسیب زده بود. مثلا در بازی برابرپرسپولیس، نفت در جام حذفی، تیم ما در اواخر بازی فکر می‌کرد کار تمام شده و این مساله مشکلاتی ایجاد کرد. این در حالی است که ما در تمرینات به این نکته اشاره می‌کنیم که باید حریف را در زمین خودش نگه داشت. با این همه، برای حل این موضوع، بازهم تلاش می‌کنیم. در مجموع فکر می‌کنم مقابل گسترش فولاد یک نیمه را باختیم و یک نیمه را بردیم. هرچند اگر گل سوم را می‌زدیم، شاید همه چیز فرق می‌کرد.

 

وی در واکنش به سوالی درباره داوری دیدار تیمش برابر گسترش فولاد که با انتقاد آبی‌های تبریزی همراه شده است نیز گفت: به نظرم باید کارشناسان در این باره نظر دهند. هفته قبل هم پنالتی ما را مقابل نفت نگرفتند و سه امتیاز بازی را از دست دادیم. البته باید بگویم در سلامت داوران ما شکی نیست ولی اگر بحث اشتباهات داوری باشد، باید بگویم امیرحسین کریمی، بازیکن گسترش فولاد با خطایی که روی اسماعیلی انجام داد و باعث مصدومیت او شد، می‌توانست با کارت زرد دوم روبرو و اخراج شود اما داور بازی به او کارت هم نداد. جایی هم که ابراهیمی اخطار گرفت، واقعا متوجه نشدیم برای چه به او کارت زرد داده شد. جدا از ابراهیمی، کارتی که عمران‌زاده هم دریافت کرد، عجیب بود چراکه تکل او به بازیکن حریف نخورد و بازیکن حریف با توپ فرار کرد.

 

صالح ادامه داد: معمولا وقتی آوانتاژ و کارت می‌دهند که بازیکن صاحب توپ، فرصت را از دست داده ولی هم تیمی‌اش همان فرصت را در اختیار دارد و بعد از توقف بازی به بازیکن خاطی کارت می‌دهند. در مجموع معتقدم کمیته داوران و داوران محترم باید تلاش کنند تا در این هفته‌های پایانی، سوت‌هایشان کمترین نفع و ضرر را برای تیم‌ها داشته باشد.

 

مربی استقلال در پاسخ به این پرسش که حضور هواداران تیمش در پیروزی مقابل گسترش فولاد چقدر اثرگذار بود هم اظهار کرد: از همه هواداران حاضر در ورزشگاه ممنون هستیم. دو دید نسبت به حضور تماشاگران داریم. یک دید این است که خوب بازی کنیم تا آنها به ورزشگاه بیایند و دید دوم این است که آنها به ورزشگاه بیایند و به ما کمک کنند تا خوب بازی کنیم. دوست داریم اتفاق دوم رخ دهد و هواداران با کمک به بازیکنان باعث پیروزی ما شوند.

 

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به حضور فرهاد مجیدی در مصاف استقلال و گسترش فولاد چیست نیز بیان کرد: حضور مجیدی به عنوان پیشکسوتی که دلش با تیم است، خیلی برای ما ارزشمند بود. هفته قبل هم که آقای نصرالله عبداللهی به تیم اضافه شدند و چهره ایشان همیشه آرامش زیادی به ما می‌دهد. از مجیدی و ایشان ممنون هستیم که به خاطر تیم به ورزشگاه‌ آمدند. حضور این عزیزان و تماشاگران، با همت بازیکنان همراه شد و در نهایت اتفاقات خوبی را رقم زد. لازم می‌دانم این نکته را هم اشاره کنم که برخلاف برخی گفته‌ها، استقلال هیچگاه در بحران نبوده است. اینکه ما یک بازی ببریم و به صدر برگردیم، نشان می‌دهد در بحران نبودیم. حرف صحیح این است که بگوییم مدتی استقلال در شرایط خوب روحی روانی نبود که ما آن را ریشه‌یابی کردیم و با کمک هواداران و حضور مجیدی و دیگر پیشکسوتان، از آن رد شدیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا