سیاسی

نگاه ویژه ولایتی به انتخابات

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی‌اکبر ولایتی رئیس کنگره بین‌المللی توسعه روابط اقتصادی در حوزه سلامت با محوریت کشورهای اسلامی در حاشیه مراسم افتتاحیه این کنگره در جمع خبرنگاران با اشاره به تأسیس مرکز توسعه گردشگری سلامت گفت: انشاالله با محوریت مجمع تقریب مذاهب در سه ماه آینده این مرکز تأسیس می‌شود.

 

وی ادامه داد: اگر شخصی در کشور مسلمانی دچار بیماری شود، در گذشته به کشورهای غربی جهت درمان مراجعه می‌کرد، اما امروزه در ایران، ترکیه، پاکستان، مالزی و اندونزی توان درمان این افراد وجود دارد.

 

ولایتی ادامه داد: این بیماران برای درمان بیماری‌های صعب‌العلاج می‌توانند به ایران بیایند چرا که اکنون تقریباً هیچ بیماری وجود ندارد که در ایران تحت درمان قرار نگرفته باشد، از پیوند اعضا گرفته تا بیماری‌هایی مانند سرطان.

 

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری همچنین به نقش طب سنتی در درمان بیماری‌ها اشاره کرد و گفت: بیش از ۸ دانشکده طب سنتی یا داروسازی سنتی داریم که مشغول آموزش متخصص هستند.

 

به گفته ولایتی، طب سنتی می‌تواند از عهده درمان بیماری‌هایی بربیاید که طب جدید حاضر به درمان آن نیست.

 

وی در مورد برگزاری انتخابات در هفته آینده گفت: اهمیت انتخابات در این است که بنیان مشروعیت جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

 

وزیر اسبق امور خارجه تأکید کرد: مردم به پای صندوق‌های رأی می‌روند تا نمایندگان خود در خبرگان و مجلس را مشخص کنند، خبرگان مهمترین وظیفه را در جمهوری اسلامی دارد که به موضوع رهبری نظام بازمی‌گردد، همین‌طور مجلس که به تعبیر امام(ره) در رأس امور است.

 

وی خاطرنشان کرد: انتخابات سرنوشت کشور است و مردم ما نشان دادند که به آن علاقمند هستند. تاکنون نزدیک به ۴۰ انتخابات داشتیم که درصد مشارکت مردم در آن بیش از مشارکت مردم در کشورهای مدعی دموکراسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا