ورزشی

حمایت مدیرعامل ملوان از استیلی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاینمسعود رضاییان درباره دیدار روز گذشته (شنبه) ملوان مقابل گسترش فولاد و شکست سه بر یک مقابل این تیم، اظها‌ر کرد: آن بازی تمام شده، اما تیم‌مان خوب نبود. گسترش فولاد شایستگی پیروزی را داشت و پس از مصدومیت آهی شرایط برای ما بدتر هم شد.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا با شکست ملوان و پیروزی تیم‌های قعرنشین احساس خطر سقوط به لیگ دسته یک نمی‌کند، گفت: با توجه به شرایطمان در جدول بازیکنان ناخودآگاه این تهدید را حس می‌کنند. نسبت به این موضوع بی تفاوت نیستیم و احساس می‌کنم در بازی‌های آینده نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد تا از این منطقه خارج شویم.

 

رضاییان ا‌دا‌مه‌ داد: موفقیت ملوان نیازمند حمایت بیشتر مردم است. اراده بازیکنان‌مان قوی‌تر شده و دیگر نباید امتیازهای زیادی را از دست بدهیم. طبیعتا زمانی که تیم نتیجه‌ می‌گیرد همه راضی هستند، اما وقتی نتایج مناسب نباشد دلخوری‌ها هم زیاد می شود.

 

مدیر‌عامل این باشگاه در پاسخ به این سوال که ابتدای فصل عنوان می‌شد ملوان می‌تواند بهترین جایگاهش را در لیگ برتر به دست بیاورد اما این طور نشد، اظها‌ر کرد: عوامل متعددی دست به دست هم دادند. آسیب‌دیدگی‌ مهاجمانمان در مقاطعی از فصل موجب مشکلات زیادی شد. در برخی از بازی‌ها تیم ما بدون مهاجم به میدان رفت. از طرفی تاخیر در پرداخت مطالبات و مشکلات مالی موجب عدم تمرکز بازیکنان شد. به اینها مشکلات داوری را هم اضافه کنید که امتیازهای زیادی را از تیم ما کسر کرد. زمانی که به باختن عادت کنید ناخودآگاه استرس شکست خوردن در بازیکنان به وجود می‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا