شورای شهر

حمایت شورایی ها از شهردار مستعفی/آقای قالیباف مخالفت کن

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین در جریان دویست و سی و هشتمین جلسه شورا چند تن از اعضای شورا با اشاره به استعفای شهردار منطقه ۲ در پی حادثه کارواش دریا این اقدام را یک اقدام ارزشمند دانستند و درخواست عدم پذیرش این استعفا را از سوی شهردار تهران خواستار شدند. 


ابوالفضل قناعتی : شهردار منطقه ۲ از خود گذشت تا از مردم عذر خواهی کند
ابوالفضل قناعتی عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با این موضوع گفت : این اقدام شهردار منطقه ۲ یک اقدام شجاعانه بود حال می خواهیم اقدام عوامل شهرداری در حمله به کارواش را عمدی فرض کنیم یا نا آگاهانه اما اقدام شهردار برای جبران این اتفاق بوده و خود را هزینه کرده است. جا دارد از وی حمایت شود به همین دلیل ما از شهردار تهران درخواست داریم با استعفای وی موافقت نکنند. 

عباس جدیدی: بزرگنمایی و کوچک نمایی مغالطات از مصائب مدیریت شهری است
معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران نیز در این ارتباط گفت : یکی از مصائب و مشکلاتی که امروزه مدیریت شهری با آن دست به گریبان است بزرگ نمایی و کوچک نمایی مغالطات است. در جایی که اقدام شهرداری منطقه سرمایه زیادی را که حق شهروندان تهرانی بود را برگرداند و در جایی که در ابتدا این ماموران شهرداری بودند که مورد هجمه و حمله قرار گرفتند اما متاسفانه حقایق گفته نشده و در نتیجه منجر به استعفای شهردار منطقه نیز گشت. 

علی صابری : استعفا پذیرش تقصیر نیست عذر خواهی از اتفاق است
عضو حقوقدان و روشندل شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت : این را بدانید که وقتی مدیری استعفا می دهد به معنای پذیرش تقصیر نیست بلکه عذر خواهی از اتفاق است و این امر است که کار آقای نظری را ارزشمند می کند. 

مهدی چمران : استعفا همیشه دلیلی بر خطا کاربودن نیست
رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: متاسفانه در فضای سنگین رسانه ای موضوع بیش از اندازه بزرگ نمایی شد که موجبات بروز این اتفاقات را هم فراهم کرد. 
چمران افزود: آقای نظری یک شهردار مسلط ، جهادی و از شهرداران خوب مدیریت شهری بوده و هستند و تقاضای من هم این است که شهردار تهران استعفای ایشان را نپذیرند. 

رییس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: موضوعی که نباید از آن غافل شد این است که شهردار برای استیفای حق مردم اقدام کرده بود تا حق مردم را از چند نفر گرفته و از حقوق شهروندان دفداع کند البته اگر هم خطایی رخ داده باید با خاطیان برخورد شود و افرادی که مقصر هستند باید پاسخگو باشند و حتی اگر ضرورت داشته باشد دستگاه های قضایی ورود کنند. اما نباید با ایجاد فضای سنگین رسانه ای زمینه خروج مدیران خدوم را ایجاد کنیم. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا