اجتماعی و فرهنگی

اهدای۴۰ هزار جهیزیه در طرح ازدواج آسان

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مینو اصلانی  با اشاره به سالروز پیوند امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته ازدواج افزود: به مناسبت هفته ازدواج برنامه های ویژه‌ای از سوی بسیج جامعه زنان انجام می‌شود که مهمترین آنها طرح «پیوند آسمانی» است.

وی ادامه داد: در این طرح تلاش داریم با همکاری مردم و خیرین، جهیزیه مورد نیاز برای افراد نیازمند در سراسر کشور را تهیه کنیم.

مسئول بسیج جامعه زنان اضافه کرد: در طرح پیوند آسمانی جهیزیه با مبلغ سه میلیون تومان با کمک خیرین تهیه می شود و بر اساس پیش بینی ها تا پایان سال ۹۵، حدود ۴۰ هزار جهزییه به خانواده های نیازمند اهدا خواهد شد.

اصلانی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۰ هزار جهیزیه به خانواده های نیازمند ارائه شده و امیدواریم با تمهیدات پیش بینی شده، تا پایان سال حتی از رقم ۴۰ هزار جهیزیه فراتر برویم.

وی گفت: در هفته ازدواج تعدادی از جهیزیه های آماده شده به خانواده های نیازمند و دختران دم بخت واگذار می شود و بر اساس نیاز استان ها این جهیزیه در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان «طرح ازدواج آسان» را از دیگر برنامه های این سازمان در هفته ازدواج دانست و افزود: در طرح ازدواج آسان به دنبال گفتمان سازی برای ازدواج آسان و به هنگام هستیم همچنین موضوع همسان گزینی در قالب هم کفو بودن در این هفته پیگیری می شود.

اصلانی ادامه داد:این برنامه ها در هفته ازدواج در سطح کشور و در پایگاه های مقاومت اجرا می شود و امیدواریم با اجرای این برنامه ها به گفتمان سازی ازدواج آسان و تسهیل ازدواج در میان جوانان کمک شود.

 هفته ازدواج از شنبه ۱۳ شهریورماه آغاز و تا جمعه ۱۹ شهریور ادامه دارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا