اجتماعی و فرهنگی

مردم به آرمان های انقلاب متعهدند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از این است که مردم همچنان به آرمان های انقلاب اسلامی پایبند و به آینده این نظام امیدوارند.

 سید حسن هاشمی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت و در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا گفت: این حضور مردم همچنین نشان می دهد که نظام اسلامی را دوست دارند و به کارآمدی آن امیدوارند.

هاشمی افزود: مردم برای قدردانی از خانواده شهدا، ایثارگران و بیعت با رهبری به این راهپیمایی آمده اند تا اعلام آمادگی خود را برای ادامه همکاری با آرمان های امام(ره)، رهبری و انقلاب اعلام کنند.
وی اضافه کرد: پیام این راهپیمایی پرشور را مردم با فریادهایشان اعلام می کنند و پیام اصلی این است که همه برای تحکیم وحدت ملی در کنار یکدیگر هستیم و این همدلی را دولت، مجلس و قوه قضائیه نیز با همکاری و همراهی باید نشان دهند.
وی اضافه کرد: این همکاری و تحکیم نباید فقط منحصر به یک روز باشد و همراهی و همدلی مردم و مسئولان باید همیشگی باشد. 
وی در پاسخ به پرسشی  درباره انتخابات مجلس نیز گفت: راهپیمایی، انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رأی همه در یک راستاست و هدف همه آنها حفظ انقلاب و دستاوردهای آن و مطالبه برای اجرای کامل اهداف انقلاب است که آرزوی رهبری و شهدای انقلاب اسلامی نیز بوده و هست.
وی اضافه کرد: همانطور که امروز مردم در راهپیمایی حضور دارند ، حتی بسیار پرشورتر از این در پای صندوق های رأی نیز حضور می یابند؛ چون مردم با این کار به نحوه اداره کشور و سرنوشت شان رأی می دهند. این فرصتی است که انقلاب اسلامی برای مردم فراهم کرده است و انصاف حکم می کند که همه از این فرصت حداکثر استفاده را ببرند.
وزیر بهداشت اضافه کرد: حاضر شدن در پای صندوق های رأی استفاده از فرصتی است که انقلاب برای همه ما فراهم کرده است و مردم در جمهوری اسلامی سرنوشت شان را خودشان تعیین می کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا