شورای شهر

واکنش چمران به حادثه کارواش چه بود؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهدی چمران در جریان دویست و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران و با اشاره به اتفاقات پیش آمده در درگیری بین مأموران شهرداری منطقه ۲ و کارکنان کارواش سعادت‌آباد،‌ اظهار کرد: باید در این موضوع انصاف را رعایت کنیم به‌طوری‌که ابعاد مختلف این درگیری می‌بایست از طریق مراجع قضایی روشن و شفاف شود.

 

وی با تأکید بر اینکه نباید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که خدمات عده‌ای خدوم در شهرداری پایمال شود، گفت: مدیریت شهری به‌عنوان نوکر و خدمتگزار مردم است و هیچ‌گاه کاری را برای خود انجام نمی‌دهد.

 

چمران ضمن تأکید بر اینکه در چنین اتفاقاتی بایستی از روش مسالمت‌آمیز استفاده کرد، بیان داشت: نباید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که دشمنان از چنین قضایایی سوءاستفاده کنند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین از سازمان بازرسی شهرداری و همچنین کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران خواست تا ابعاد مختلف این درگیری را مورد بررسی قرار دهند و نتیجه آن را نیز در اسرع وقت اعلام کنند.

 

چمران در ادامه به ورود سازمان بازرسی کشور به این درگیری اشاره کرد و گفت: قطعاً این سازمان نیز طبق ضوابط و مقررات به این حادثه ورود خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا