شورای شهر

مظلومیت شهرداری از نگاه مجتبی شاکری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مجتبی شاکری در جریان دویست و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران ضمن اشاره به بازدید اخیر خود از مراحل احداث مجتمع‌ بهاران ویژه توان‌افزایی زنان معتاد بهبودیافته در منطقه ۴ تصریح کرد: متأسفانه شهرداری تهران از بحث ساماندهی و جمع‌آوری آسیب‌های اجتماعی مظلوم واقع شده است.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از دستگاه‌ها و نهادها در بحث جمع‌آوری و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی همکاری نمی‌کنند،گفت: تعدادی از دستگاه‌ها در اجرای کار اقداماتی را انجام می‌دهند اما در مراحل بعدی کار را رها می‌کنند به طوریکه وضعیت دوم نسبت به وضعیت اول بسیار سخت و دشوارتر است.

شاکری ادامه داد: چنانچه همکاری دستگاه‌های دولتی در بحث ساماندهی آسیب‌های اجتماعی فراهم نباشد، نمی‌توان به نقطه واقعی در برخورد با آسیب‌ها برسیم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی از جمله وزارتخانه‌های بهداشت، آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی نگاهشان به بودجه شهرداری است، تصریح کرد: اگر چه این دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها خود امکانات و اعتبارات را دارند اما همکاری لازم را انجام نمی‌دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی و شورای شهر تهران اظهار کرد: چنانچه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها به وظایف خود در بحث برخورد با آسیب‌های اجتماعی عمل کنند قطعا فشاری به مردم نخواهد آمد و وظایف شهرداری نیز کمتر می‌شود.

وی همچنین از دولت خواست تا مانع تجملات شوند ضمن اینکه شهرداری نیز از ورود میوه‌های خارجی به میادین میوه و تره‌بار جلوگیری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا