اجتماعی و فرهنگی

اصلانی:از انتخابم برای بازی در این فیلم راضی هستم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اصلانی افزود: فیلم «دختر» نسبت به دیگر فیلم‌های میرکریمی قصه‌گو تراست، اما به هر حال در روند کاری این کارگردان است و همان لحن را دارد و ادعا می‌کنم که فیلم متفاوتی است.

 

او که از فیلم «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی به عنوان یکی از فیلم‌هایی نام می‌برد که در جشنواره تماشا کرده و مورد تحسین‌اش بوده است، درباره برخی مباحثی که نسبت به تلخ بودن این فیلم مطرح می‌شود و تاثیر آن در رای هیات داوران گفت: شک ندارم به هر حال داوران تحت فشار خواهند بود، چون عده‌ای هستند که همه چیز را از تئوری توطئه نگاه می‌کنند! اما امیدوارم داوران به راحتی تصمیم‌گیری کنند هر چند پیش‌بینی در این باره ندارم.

 

این بازیگر افزود: این را هم باید بپذیریم که داوری در جشنواره همیشه سلیقه‌ای است، ضمن اینکه جشنواره فیلم فجر به هر حال یک جشنواره دولتی است.

 

فرهاد اصلانی همچنین با اشاره به قرارگیری فیلم «ابد و یک روز» در آرای مردمی اضافه کرد: سه سالی است که سعید روستایی را از نزدیک می‌شناسم و در جریان کارهایش بودم. فکر می‌کنم او فیلم خوبی ساخته و بازی‌های آن هم واقعی و نزدیک به زندگی است چون بازیگرانش فوق‌العاده بودند و به نظرم او جوابش را تاکنون از مردمی که فیلم را تماشا کرده‌اند، گرفته است.

 

وی همچنین با بیان اینکه فیلم «بارکد» مصطفی کیایی کاری قابل قبول درآمده و در گیشه می‌تواند موفق باشد، به فیلم «ایستاده در غبار» اشاره کرد و گفت: این فیلم فوق العاده متفاوت است و به سازنده‌اش تبریک میگویم و برایش آینده‌ای درخشان پیش بینی و آرزو می‌کنم چون فیلمش بسیار خاص بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا