اجتماعی و فرهنگی

از سوی سازمان زیباسازی اعلام شد؛ فراخوان طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی جدید بزرگراه صدر

سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام فراخوانی عمومی‌در زمینه ‌طراحی و ساخت تابلوهای جدید تبلیغاتی در محور بزرگراه صدر، از طراحان برای مشارکت در این طرح دعوت کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین املل سازمان زیباسازی شهر تهران، این سازمان طراحی، ساخت و نصب فضای تبلیغاتی مورد نیاز در محدوده بزرگراه صدر حد فاصل بزرگراه مدرس تا امام علی(ع) را براساس ضوابط و مقررات به طراحان می‌سپارد و متخصصانی که در زمینه طراحی و ساخت سازه‌های تبلیغاتی فعالیت دارند می‌توانند طرح‌های خود را برای شرکت در این فراخوان به این سازمان ارسال کنند.

براساس ضوابط این فراخوان طراحی سازه‌ها باید ضوابطی نظیر ارائه شناسنامه سازه‌های تبلیغاتی پیشنهادی شامل طرح اولیه، مشخصات سازه، سیستم روشنایی و نوع نورپردازی، ملحقات، لحاظ شدن زیبا شناختی طرح و کاربرد آن در تبلیغات محیطی بزرگراه صدر با توجه به ویژه بودن آن محور، بررسی بزرگراه صدر و تحلیل میدانی و بافت اجتماعی آن از لحاظ قوانین و مقررات شهرداری و راهنمایی و رانندگی شهر تهران و ارائه طرح مناسب با نقاط مطلوب جهت استقرار، بررسی محدوده پل طبقاتی صدر از نظر اقتصادی، بازاریابی، نوع تبلیغات قابل اکران و آثار آن از نظر شهری را رعایت کنند.

برهمین اساس تحلیل مکان قابل بهره برداری تبلیغاتی از لحاظ آلایندگی نور، دید، عبور و مرور شهروندان، المان‌های شهری، تابلوهای ترافیکی، استقرار سایر ابزارهای تبلیغاتی نیز باید مورد توجه طراحان برای حضور در این فراخوان قرار بگیرد.

طرح‌های ارسالی در کمیته فنی سازمان زیباسازی بررسی و سپس برنده اعلام خواهد شد و شرکت برنده ملزم به ارائه ضمانت حسن انجام تعهدات به میزان اعلامی‌سازمان زیباسازی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا