اجتماعی و فرهنگی

متهم سوم پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور چه کسی است؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محسن مقدس صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرونده سوم کلاهبرداری کلان در دادگستری بوشهر تشکیل شده بود و تعداد شکات ۸۰ نفر و میزان مال برده شده از مردم توسط متهم بیش از ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: با اقدامات و تلاش‌های پلیس اطلاعات استان بوشهر و پس از کسب تکلیف از ریاست کل دادگستری و دادستان بوشهر و با هماهنگی‌های صورت گرفته، دادستان بوشهر با دادستان عمومی و انقلاب شیراز اینجانب شخصاً با همراهی اکیپی از مأموران پلیس اطلاعات ناجا بوشهر به استان فارس عزیمت و پس از شناسایی محل استقرار متهم که در حال عزیمت از اصفهان به سمت شیراز بود در پلیس راه شیراز-اصفهان با دستور مستقیم بنده بازداشت شد.

معاون دادستان بوشهر ادامه داد: با تقدیم متهم توسط عوامل پلیس اطلاعات بوشهر و با همکاری پلیس اطلاعات فارس و پلیس راه شیراز-اصفهان، متهم با دستور بنده بازداشت و شب گذشته به بوشهر انتقال یافت.

مقدس با قدردانی از دادستان شیراز، عوامل پلیس اطلاعات استان فارس و پلیس راه شیراز-اصفهان و به ویژه فرمانده پلیس اطلاعات بوشهر، گفت: متهم سوم این پرونده ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده، شکایت جدیدی هم علیه ایشان صورت گرفته و در حال رسیدگی است.

براساس این گزارش، این پرونده در سال ۹۳ با ۸۰ نفر شاکی تشکیل شده و مبلغ ۴۰ میلیارد ریال وجوه برده شده از مالباختگان بوده که این شکایت رو به افزایش است و اخیراً شکایت دیگری هم از این متهم واصل و در حال رسیدگی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا