ورزشی

برانکو داربی را فدای بازی با الهلال نکند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حمید درخشان درباره دیدار پر‌سپولیس مقابل استقلال اظها‌ر کرد: امیدوارم پر‌سپولیس در این بازی خوب بازی کند و در نهایت به پیروزی برسد تا هو‌اد‌ا‌ران خوشحال شوند. این بازی برای هو‌اد‌ا‌ران ارزش زیادی دارد. درست است که پر‌سپولیس جایگاه خوبی در جدول ندارد اما همه می‌دانند که داربی با باقی مسابقات متفاوت است. اگر پر‌سپولیس بتواند در این دیدار به پیروزی برسد شاید ناکامی‌ها کمی فراموش شود.

او درباره حضور خودش روی نیمکت پر‌سپولیس در دیدار رفت نیز گفت: زمانی که سرمربی پر‌سپولیس بودم و در دیدار رفت به مصاف استقلال رفتیم ابتدا یک بر صفر عقب افتادیم اما می‌دانستم که بازیکنانم می‌توانند نتیجه‌ را جبران کنند. یک مربی باید طوری بر‌نامه‌ریزی کند تا در تمام دقایق بازی برنامه داشته باشد و به همین طریق ما توانستیم در نیمه دوم بازی رفت نمایشی منطقی را ارائه کرده و به پیروزی برسیم. خوشحالم که توانستم یک پیروزی در داربی برای هو‌اد‌ا‌ران کسب کنم. امیدوارم که پر‌سپولیس در دیدار برگشت و با کادرفنی جدید باز هم بتواند استقلال را شکست دهد.

سرمربی سابق پر‌سپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دیدار هفته‌ آینده این تیم مقابل الهلال اشاره کرد و گفت: نتیجه‌ داربی تاثیر زیادی روی دیدار مقابل الهلال دارد. اگر پر‌سپولیس بتواند مقابل استقلال به پیروزی برسد با روحیه مضاعف به مصاف الهلال عربستان می‌رود. پیروزی در دیدار مقابل الهلال اهمیتی زیادی برای پر‌سپولیس دارد. من و کادر فنی‌ام با تلاش‌هایی که انجام دادیم باعث شدیم پر‌سپولیس از گروهش به دور بعد صعود کند. صعود پر‌سپولیس از گروهش را به خاطر زحمات خودم و کادرفنی‌ام می‌دانم. ما ۹ امتیاز کسب کردیم و با همین ۹ امتیاز این تیم از گروهش صعود می‌کرد.

درخشان ا‌ضافه‌ کرد‌: اگر بر‌نامه‌ریزی درستی صورت بگیرد پر‌سپولیس می‌تواند الهلال را شکست دهد و به دور بعد صعود کند. باید حریفان پر‌سپولیس را آنالیز کنند و با شناخت کامل به مصاف آنها بروند. اتخاذ یک برنامه درست می‌تواند باعث صعود پر‌سپولیس به دور بعد شود.

وی همچنین درباره خاطراتش از داربی نیز گفت: من خاطرات زیادی از این دیدار دارم و بارها به عنوان سرمربی و بازیکن به مصاف استقلال رفتم و توانستم پیروزی‌های زیادی را کسب کنم. امیدوارم هر نتیجه‌ای در دیدار روز جمعه رقم می‌خورد به سود پر‌سپولیس باشد. نباید کادرفنی جدید این دیدار را فدای دیدار الهلال کند و باید با تمام قوا به مصاف استقلال برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا