ورزشی

تساوی ذوب و استقلال به نفع رقبا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴ در ورزشگاه فولادشهر در حضور ۶ هزار و ۵۰۰ هوادار (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) آغاز شد که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. با این تساوی آبی‌پوشان ۳۵ امتیازی شدند و در صدر جدول باقی ماندند. ذوب‌آهن هم با احتساب این یک امتیاز ۳۱ امتیازی شد.

۲ تیم در فینال جام حذفی باید ۳ خردادماه رو در روی یکدیگر قرار بگیرند و این تساوی به گونه‌ای پیش بازی این فینال بود.

نیمه اول:

* در دقیقه سوم سجاد شهباززاده مهاجم استقلال اولین خطر جدی بازی را به وجود آورد که شوت او از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

* در دقیقه ۶ طی یک رفت و برگشت توپ به مرتضی تبریزی بازیکن ذوب‌آهن رسید که شوت این بازیکن به سینه مهدی رحمتی برخورد کرد و در ادامه نیز توپ به بیرون رفت.

* در دقیقه ۱۸ بازیکنان ذوب‌آهن چندین بار توپ را روی دروازه استقلال سانتر کردند که در پایان ضربه سر کاوه رضایی از کنار دروازه مهدی رحمتی به بیرون رفت.

* در دقیقه ۲۹ سانتری روی دروازه ذوب‌آهن صورت گرفت که سجاد شهباززاده نتوانست از پاس مگویان استفاده کند و ضربه او به مدافعان اصفهانی خورد. در ادامه هم مرتضی تبریزی از جناح چپ ذوب‌آهن نفوذ کرد که نتوانست پاس خود را به بازیکنان هم‌تیمی‌اش برساند.

* در دقیقه ۳۱ مهدی رجب‌زاده از جناح چپ محوطه جریمه استقلال نفوذ کرد اما پس از عبور از مدافعان آبی‌پوش پاس او به بازیکنان ذوب‌آهن نرسید.

* در دقیقه ۴۰ طی یک رفت و برگشت توپ به جابر انصاری رسید که شوت او با مدافعان ذوب‌آهن برخورد کرد.

* در دقیقه ۴۴ مهدی رجب‌زاده ضربه فنی به سمت دروازه استقلال زد که رحمتی با واکنشی توپ را به بیرون فرستاد.

نیمه دوم:

* در دقیقه ۵۲ بازیکنان ذوب‌آهن پشت محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شدند که مهدی رجب‌زاده نتوانست از فرصت به دست آمده به خوبی استفاده کند.

* در دقیقه ۵۳ سانتری روی دروازه استقلال شد که ضربه سر کاوه رضایی را مهدی رحمتی دفع کرد و در ادامه نیز هاشم بیک‌زاده نتوانست دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

* در دقیقه ۵۹ مگویان در ارسال پاس خود برای مدافع آبی‌پوشان دچار اشتباه شد که کاوه رضایی توپ‌ربایی کرد اما شدت ضربه او به توپ زیاد بود و نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

* در دقیقه ۶۲ مهدی رجب‌زاده بار دیگر از سمت راست ذوب‌آهن صاحب موقعیت شد که رحمتی بار دیگر در مهار توپ موفق بود.

* در دقیقه ۶۷ سانتری به روی دروازه ذوب‌آهن انجام شد که طی یک رفت و برگشت توپ به مهدی مومنی رسید و رشید مظاهری، دروازه‌بان ذوب‌آهن در یک واکنش به خوبی توپ او را دفع کرد.

* در دقیقه ۸۰ جابر انصاری در یک موقعیت خوب قرار گرفت اما ضربه سر او آرام بود و در دستان رشید مظاهری قرار گرفت.

قضاوت این دیدار برعهده شاهین حاج‌بابایی بود. هاشم بیک‌زاده از ذوب‌آهن و امین حاج‌محمدی و سیدمهدی رحمتی از استقلال کارت زرد دریافت کردند.

ترکیب ذوب‌آهن:

رشید مظاهری، هاشم بیک‌زاده، کاوه رضایی (مسعود حسن‌زاده-۸۴)، قاسم حدادی‌فر، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان (مارکو آیوبل-۸۹)، مهدی مهدی‌پور، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی رجب‌زاده (رضا شکاری-۷۸)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده(پروپیچ۹۰+۳)، جابر انصاری، هرایر مگویان، میثم مجیدی، محسن کریمی (مهدی مومنی-۶۶)، میلاد شیخ‌فخرالدینی، امین حاج‌محمدی و فرشید اسماعیلی

سرمربی: پرویز مظلومی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا