شورای شهر

انتقاد حافظی از نحوه هزینه کرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران با موضوع حسابرسی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی و هنری در سال ۹۲ موفق به برگزاری ۷۰ جشنواره، نمایشگاه و همایش شده است، تاکید کرد: برای این منظور ۲۰ میلیارد تومان بودجه هزینه شده است. بر اساس گزارش حسابرس مبلغ ۵۱ میلیارد تومان هم، صرف هزینه‌های پرسنلی شده است. مسئولان مربوطه با توجه به بودجه تخصیص یافته، میزان اثربخشی برگزاری این همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها را اعلام کنند و بگویند از نظر فرهنگی در چه نقطه‌ای بوده‌ایم و با هزینه کرد این بودجه به چه نقطه‌ای رسیده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه در سال ۹۱ هزینه پذیرایی و آبدارخانه سازمان، ۹۲۰ میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: این مبلغ در سال ۹۲ به ۱.۵ میلیارد تومان افزایش یافته است. یعنی سازمان فرهنگی و هنری با احتساب روزهای تعطیل، روزانه بیش از ۴ میلیون تومان هزینه پذیرایی داشته است، از این رو از مسئولان مربوطه خواسته می‌شود در این باره توضیح دهند.

 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سازمان مبلغ ۱۷۷ میلیون تومان کمک‌های بلاعوض بدون مجوز پرداخت کرده است، اعلام کرد: منابع سازمان نیز به حساب‌هایی واریز شده است که مجوز شورای شهر تهران را نداشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا