اجتماعی و فرهنگی

بلاتکلیفی تعیین حسابرس مشترک بین شورا و شهرداری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین قدرت‌الله گودرزی در جمع خبرنگاران در خصوص شفاف‌سازی مالی در شهرداری تهران، گفت: در این خصوص اقدامات لازم صورت گرفته است.

معاون شهردار تهران در بخش دیگری از سخنانش به لایحه دوفوریتی که به شورا داده‌اند اشاره کرد و گفت: در این لایحه خواسته‌ایم که تنها در آخر سال عوارض پاداش و جایزه خوش‌حسابی از ۲۳ درصد به ۲۷ درصد برسد.

وی در خصوص ساخت خط ۷ و ۶ مترو گفت: خط ۷ در سال ۹۵ و خط ۶ در سال ۹۶ افتتاح می‌شود.

معاون شهردار تهران در خصوص درآمدهای پایدار در شهر از سال ۸۶ گفت: از سال ۸۶ درآمدهای پایدار ۱۲ درصد بود و اکنون به ۴۰ درصد رسیده است.

گودرزی به بدهی‌های شهروندان به شهرداری اشاره کرد و گفت: مردم به شهرداری تهران ۱۳۰۰ میلیارد تومان بدهکار هستند.

وی به درآمدهای بودجه در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: ۸۸ درصد درآمدها محقق شده است.

معاون شهردار تهران با اشاره به حسابرس مشترک بین شهرداری و شورای شهر گفت: اگر این تفاهم‌»امه امضا شود اختلاف‌نظرها برطرف می‌شود و تا زمانی که حسابرسی کامل نشده است کسی نمی‌تواند اظهارنظر درستی انجام دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص توزیع اوراق مشارکت گفت: هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت توزیع می‌شود برای خط ۶ مترو که روز شنبه اجازه انتشار ۴۶۰ میلیارد تومان آن داده شده است.

گودرزی در خصوص پرداخت بدهی پیمانکاران دانه درشت گفت: بخشی از بدهی این افراد به صورت نقد و بخشی به صورت غیرنقد است که ظرف ۶ ماه بدهی آنها را پرداخت خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا