شورای شهرصفحه اصلی

سوده نجفی: شهرداری موظف به اجرای مصوبات شورای شهر است

سوده نجفی: شهرداری موظف به اجرای مصوبات شورای شهر استرئیس کمیته سلامت شورای شهر با قدردانی از زحمات سپاه پاسداران که بلافاصله جواب دندان شکنی را به جانیان کومله دادند، عنوان کرد: صف مردم از فتنه گران جداست و ما حرف جوانان و مردممان را میشنویم و خواسته به حق انان که غالبا بحث اقتصادی است را مطالبه میکنیم .
به گزارش شوراآنلاین، سوده نجفی در صحن علنی شورای شهر در خصوص اتفاقات روزهای اخیر حزب کومله کردستان گفت: مردم کردستان جنایات وحشیانه کومله را فراموش نکرده و نسبت به آنان حس تنفر دارند.
وی با اشاره به اینکه تنها عضو کرد کرد در شورای شهر تهران است ادامه داد: من به کرد بودنم افتخار می‌کنم و باید بگویم پدرم را کومله بی‌رحم در روز روشن در کرمانشاه با قناصه  در مقابل چشمان همگان به شهادت رساندند.
رئیس کمیته سلامت شورای شهر با قدردانی از زحمات پاسداران که بلافاصله جواب دندان شکنی را به جانیان کومله دادند، عنوان کرد: صف مردم از فتنه گران جداست و ما حرف جوانان و مردممان را میشنویم و خواسته به حق انان که غالبا بحث اقتصادی است را مطالبه میکنیم .
نجفی خاطرنشان کرد: بعضا مصوباتی که در دوره های گذشته شورای شهر به تصویب رسیده توسط معاونان و شهرداری تهران انجام اجرایی نمی‌شود که این امر اصلا قابل پذیرش نیست هر مصوبه ای در هر دوره شورا که تصویب شده لازم الاجرا است و شهرداری موظف به اجرای ان میباشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا