سیاسی

امیدوارم که انتخابات پیش رو مبارک باشد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی تولیت آستان حرم امام خمینی (ره) صبح امروز در مراسم تجدید میثاق رئیس جمهور و ‌اعضای هیأت دولت با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: از اینکه این روزها با شادی پایان یک سختی همراه هستیم بسیار خرسندیم و آن را به فال نیک می‌گیریم که امسال دولت توانست با عزم ، همت ، کوشش و تلاش بسیار مقدمات سختی‌های پیش روی مردم را بردارد.

 

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن دو قهرمان دارد، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) و مردم قهرمانان ۲۲ بهمن هستند.

حسن خمینی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره)، اظهار کرد: روزی از امام (ره) پرسیدند که رمز محبوبیت شما در میان مردم چیست که ایشان در پاسخ فرمودند که مردم من را خدمت‌گزار خود و صادق یافتند. مردم هر کجا که صداقت و درستی را ببینند اقبال می‌کنند و هر جا که اقبال کردند طوفان عمومی جامعه توان ریشه‌کن کردن هر سدی را خواهد یافت.

 

تولیت آستان حرم امام خمینی (ره) گفت: به لطف خدا عزم ملی و همت دوستان در مجموعه دولت باعث شد که تحریم‌های ظالمانه و مشکلات سختی که پیش روی جامعه وجود داشت برداشته شود.

 

یادگار امام (ره) با تأکید بر لزوم توجه به مسائل سیاسی و اقتصادی،‌گفت: امروز در نیمه دوم راه دولت هستیم و چشم‌ها به عزم دولت است که باز هم به اتکاء به اراده و وحدت ملی مشکلات را هم در عرصه‌های اقتصادی و هم در عرصه سیاسی از پیش پای کشور بردارد.

 

وی افزود: به لطف خدا رئیس جمهور ما را به عنوان یکی از فرزندان امام (ره) و سربازان این مسیر می‌داند و ان‌شاءالله نیز ایشان به کارهایی که در پیش دارند امیدوار هستند.

 

حسن خمینی در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات‌های مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، تأکید کرد: امیدوارم که انتخابات پیش رو انتخابات مبارکی باشد و یک بار دیگر بتواند حضور عمومی مردم را باعث شود و با اتکاء به آن بتوانیم روزهای خوبی را در جامعه داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا