ورزشی

تشریح دلایل قایقرانان معترض/ کاظمی: اعتراض کرده‌ایم، اغتشاش نه

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین هدیه کاظمی درباره علت غیبت در اردوهای تیم ملی آب‌های آرام گفت: همان طور که بقیه بچه‌ها گفته‌اند مشکل ما مربی تیم است و ما مربی خوب برای بزرگسالان نداریم. شاید مربی فعلی تیم ملی برای جوانان مفید باشد و بتواند در آسیا و در رده‌های پایه مدال بگیرد اما از لحاظ فنی برای بزرگسالان مناسب نیست. در یک سال و نیم گذشته بارها با فدراسیون صحبت کردیم اما فدراسیون ترجیح داده با همین مربی ادامه بدهد و او را مناسب‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی می‌داند. هرچند خانم عروجی خودشان سرمربی نیستند و کارهای اصلی را خود خانم امیرشقاقی انجام می‌دهد. اما سن او کم است و سال پیش همراه ما تمرین می‌کرد.

کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون اعتراض رسمی به فدراسیون کرده‌اند یا خیر؟ گفت: من و آرزو حکیمی قبل از مسابقه‌های آسیایی خارج از ایران تمرین کردیم و این خودش نوعی اعتراض و مخالفت است. زمانی هم که ما آنجا بودیم همه ملی پوشان به دفعات پیش مسئولان رفتند و اعتراض کرده‌اند.

 

او در ادامه افزود: وقتی اعتراض می‌کنیم تا زمانی که از این حرکت‌مان به نتیجه نرسیم سر اعتراض‌مان می‌مانیم ولی نمی‌خواهیم اغتشاش ایجاد کنیم. ما با فدراسیون صحبت کردیم اما با نظر ما مخالف بودند. با این حال ما دشمنی با فدراسیون نکردیم و هدف‌مان با آن‌ها یکی است و هر دو می‌خواهیم به پیشرفت برسیم. فدراسیون فکر می‌کند که با روش خودش به این هدف می‌رسد اما ما با نتایجی که دیدیم فهمیدیم با این روش به پیشرفت نمی‌رسیم و خودمان را کنار کشیدیم.

 

ملی‌پوش آب‌های آرام بانوان با بیان اینکه اگر روند به همین صورت باشد خودش تمریناتش را ادامه می‌دهد، اظهار کرد: اگر شرایط به همین شکل باشد، تمرین‌هایم را خودم انجام می‌دهم و اگر بتوانیم با مربیان خارجی کار می‌کنیم. ما دوست داریم با فدراسیون همکاری کنیم ما ورزشکار فدراسیون هم هستیم اما تا زمانی که توانایی‌مان هدر نرود کنار فدراسیون هستیم.

 

کاظمی در پایان گفت: متاسفانه همیشه زبان فدراسیون، زبان تهدید است در این چند وقت گذشته اصلا از ما خبری نگرفتند. اینکه ورزشکار به خاطر تحصیل و آسیب دیدگی به اردو نیاید در سال‌های گذشته هم بوده اما الان به خاطر مربی به اردو نرفته‌ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا