ورزشی

شکایت فدراسیون فوتبال اردن از فغانی به AFC

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  تیم‌های امید کره‌جنوبی و اردن از مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های راهیابی به المپیک ۲۰۱۶(قهرمانی زیر۲۳ سال آسیا) به مصاف هم رفتند که این بازی را کره‌ای‌ها با یک گل به سود خود پایان دادند. جین مون در دقیقه ۲۳ برای کره گل زد.

داور این دیدار علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان بود. همچنین رضا سخندان به عنوان کمک‌داور اول، فغانی را در این بازی همراهی کرد.

در این راستا فدراسیون فوتبال اردن از قضاوت داور بین‌المللی کشورمان به AFC شکایت و ادعا کرد که قضاوت داور بازی باعث حذف آنها از این رقابت‌‌ها شده است!

فادی زریقات دبیرکل فدراسیون فوتبال اردن گفت: گلی که بهاء فیصل در نیمه دوم به ثمر رساند از سوی کمک داور بازی آفساید اعلام شد اما بعد از مشاهده از دوربین‌ها فهمیدم که گل کاملا صحیح بوده است.

وی افزود: سرپرست تیم در آن زمان به کمیته اجرایی مسابقات مستقر در دوحه اعتراض خود را انجام داد که دو نماینده از AFC آنجا مستقر بودند. پس از آن هم فدراسیون فوتبال اردن رسما شکایتی را به AFC فرستاد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اردن در پایان گفت: ما از عملکرد تیم‌ملی امید بسیار راضی هستیم. ما مستحق راه‌یابی به مرلحه بعد و کسب مجوز حضور به المپیک ریو بودیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا