شورای شهر

کدام‌یک از اعضای شورای شهر بهارستان را به بهشت ترجیح دادند؟

 

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بر این اساس چهار تن از اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر تهران از شهرهایی به‌غیراز تهران کاندید نمایندگی مجلس دهم شدند. محمد سالاری، احمد حکیمی پور، غلامرضا انصاری و ولی‌الله شجاع پوریان اعضای شورای شهر تهران برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند. محمد سالاری از حوزه انتخابیه سبزوار، احمد حکیمی‌پور از زنجان و ولی‌الله شجاع‌پوریان هم از حوزه اهواز نامزد شده‌اند. غلامرضا انصاری نیز کاندیدا از حوزه مشهد و کلات است.

در صورت انتخاب شدن هر یک از این چهار نفر برای انتخابات مجلس بایستی بین شورای شهر و مجلس یکی را انتخاب کنند. در این صورت اعضای علی‌البدل شورای شهر تهران جای آن‌ها را خواهند گرفت. اعضای علی‌البدل شورای شهر تهران به ترتیب افشین حبیب‌زاده کلی، حسین خلیل‌آبادی، زهرا صدراعظم نوری و فائزه دولتی میاب هستند.

پیش از این نیز به دلیل انتخاب و عضویت همزمان محمدمهدی مفتح (عضو منتخب اصلی شورا) در مجلس شورای اسلامی، مسعود سلطانی‌فر اولین عضو علی‌البدل جایگزین وی شد. همچنین با استعفای مهدی حجت (عضو منتخب اصلی) از شورای شهر به دلیل انتصاب به‌عنوان معاون ریاست میراث فرهنگی، ولی‌الله شجاع پوریان عضو دوم علی‌البدل جایگزین وی شد. پس از انتصاب مسعود سلطانی‌فر به‌عنوان رییس سازمان میراث فرهنگی از طرف حسن روحانی وی از شورای شهر تهران استعفا و علی صابری جایگزین وی شد.

چندی پیش نیز شایعه‌ای مبنی بر رد صلاحیت ولی‌الله شجاع پوریان از حوزه انتخابی اهواز توسط هیئت اجرایی منتشر شد که این عضو شورای شهر آن را تکذیب کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا