افزایش دمای کشور در روزهای آینده

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در ادامه فعالیت سامانه بارشی، بارش باران و وزش باد در مناطق جنوب، جنوب شرق و شرق کشور پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط همراه با رعد و برق خواهد بود. بتدریج از بعدازظهر در جنوب کشور آسمان صاف خواهد شد و در جنوب شرق، بارش پراکنده باران تا اوایل روز دوشنبه ادامه خواهد یافت.

 

وی با بیان اینکه از بعدازظهر امروز در شمال شرق کشور بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: با عبور سامانه موج کوتاهی، طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بارش برف در نوار غربی شمال غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.‌ سردی هوای روز یکشنبه تا دوشنبه در نیمه شرقی کشور و تا صبح دوشنبه در مرکز و نیمه غربی تداوم خواهد داشت و از دوشنبه بجز در نیمه شرقی کشور، در سایر مناطق دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: از امروز تا اواخر دوشنبه به سبب وزش باد شدید، خلیج فارس بویژه مناطق مرکزی و شرقی آن مواج و توفانی و روز یکشنبه دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

 

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران طی روزهای آتی گفت: آسمان تهران در روز دوشنبه ۱۴ دی، نیمه ابری، گاهی وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۸ و ۱ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه ۱۵ دی، نیمه ابری، در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی با حداکثر و حداقل دمای ۳ و ۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا