ورزشی

تصمیم عجیبی که فیفا گرفت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ورزشگاه تانکو عبدالرحمن که قرار است فردا میزبان بازی تیم‌های ملی ایران و سوریه باشد، از امکانات اولیه چون اینترنت پرسرعت، زمین چمن خوب و حتی صندلی محروم است.

سرمربی تیم ملی سوریه درباره این که چرا در چنین زمینی با ایران بازی می کنید؟ با عصبانیت گفت: در ایران هم اگر بخواهید بازی دوستانه‌ای برگزار کنید به زمین پاس (دستگردی) می‌روید! شما نمی‌توانید در اتوبوس بازی کنید.

با این حال، عجیبترین مساله این است که چرا فیفا برگزاری بازی مهم انتخابی جام جهانی را در چنین ورزشگاهی تایید کرده است. در حالی که حضور تماشاگران در طبقه دوم ورزشگاه آزادی را به دلیل نداشتن صندلی ممنوع کرده بود.

تصمیم‌های عجیب فیفا صدای کارلوس کی‌روش را هم درآورده بود و سرمربی تیم ملی حتی به زمان برگزاری نشست خبری هم اعتراض داشت و به خاطر حفظ اصول حرفه‌ای بیش از این چیزی نگفت و پاسخ دهی درباره دلیل برگزاری بازی را بر عهده نماینده ژاپنی فیفا انداخت اما این فرد هم حاضر به پاسخگویی در این باره نبود.

در حاشیه برگزاری نشست‌های سرمربیان دو تیم ایران و سوریه، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران با رفتن به سمت ناظر AFC از او دلیل برگزاری این دیدار مهم در ورزشگاه نه چندان مناسب تانکو عبدالرحمان را پرسید ولی ناظر AFC با گفتن این جمله که اجازه مصاحبه ندارد از پاسخگویی به این سوال طفره رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا