ورزشی

صادقیان جایی نمی رود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علیرضا منصوریان در خصوص برگزاری کلاس‌های یادگیری زبان انگلیسی برای بازیکنان نفت گفت: علت این تصمیمی که من گرفتم این است که ما بازیکن جوان و آینده‌دار در تیم‌مان زیاد داریم که آنها آماده ترانسفر شدن هستند. این بازیکنان یا عضو تیم ملی می‌شوند و یا اینکه برای باشگاه‌هایشان باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند و باید مکالمه اولیه انگلیسی را بلد باشند چرا که باید قبول کرد یادگیری زبان جدید یک زندگی جدید است.

وی ادامه داد: در همین رابطه معلم زبان انگلیسی خودم را برای بازیکنان می آورم و بازیکنان باید به اجبار در این کلاس‌ها شرکت کنند. ابتدا اجبار بود که بازیکنان همگی با هم ناهار را صرف کنند و اگر بازیکنی در زمان ناهار خوردن غیبت می‌کرد او را از لیست ۱۸ نفره کنار می‌گذاشتم و حالا اگر بازیکنی هم در کلاس‌های یادگیری زبان انگلیسی غیبت کند او را هم از لیست ۱۸ نفره کنار می‌گذارم. من خودم در اروپا بازی کردم و نباید بازیکنی بدون یادگیری زبان فوتبال بازی کند که مجبور شود در رختکن با ایما و اشاره و لبخند کارش را انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص متنی که پیام صادقیان در اینستاگرام منتشر کرده مبنی بر اینکه از نفت خواهد رفت،گفت: من هنوز با صادقیان درباره متنی که منتشر کرده صحبت نکردم اما او در تیم ما شرایط خوبی داشت اما دو سه هفته مصدوم شد. صادقیان یک بازیکن ۲۴ ساله است و فکر می‌کنم شاید احساسی شده که این حرف‌ها را زده است.

وی درباره اینکه اما قنبرزاده اعلام کرده نام او در لیست مازاد تیم نفت است، گفت: صادقیان جوان ساده‌ای است و چیزی در قلبش نیست اما احساسی شده که این حرف را مطرح کرده است. باید بگویم صادقیان قطع به یقین و قطعا از نفت جدا نمی‌شود و جایی نخواهد رفت. ما با اعضای کادر فنی قصد داریم با این بازیکن جلسه‌ای برگزار کنیم تا ببینیم چرا این حرف را مطرح کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا