ورزشی

AFC: تیم امید ایران یکی از مدعیان قهرمانی است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در گزارشی به تمجید تیم‌ملی المپیک کشورمان پرداخت. در این گزارش ایران را یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا دانست.

گزارش کنفدراسیون آسیا به این ترتیب است: ایران که با شکست برابر عربستان صدرنشینی را از دست داد اما پیروزی‌های پیاپی تیم  برابر تیم‌های نپال، فلسطین و افغانستان سبب شد به عنوان یکی از تیم‌های دوم برتر به مرحله انتخابی راه پیدا کند.

در گزارش AFC به بهترین بازیکنان تیم‌ملی کشورمان پرداخته شده که نام سردار آزمون و ارسلان مطهری به چشم می‌خورد. درباره سردار این طور نوشته بود: چهار گل از گل‌های زده ایران را در مرحله پیش سردار آزمون با درخشش خود به ثمر رساند. کسی که پیش از این رقابت‌ها هم بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود. او که در لیگ برتر روسیه بازی می‌کند، در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ و مقدماتی جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۹ هم مجموعاً چهار گل زده است. آزمون در جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵ در استرالیا دو گل زد. یکی از بهترین نمایش‌های او برابر قطر بود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره ارسلان مطهری نوشت: ارسلان مطهری هم با بازی‌های چشم‌نوازی که در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا انجام داد نشان داد که یکی از بهترین‌های ایران است و می‌تواند آینده درخشانی را داشته باشد. مهاجم باشگاه نفت تهران که در مرحله مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا سه گل زد. او در فینال این رقابت‌‌ها توانست گل دوم ایران را به سوریه بزند تا تیمش با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد و قهرمان این رقابت‌ها شود. علاوه بر آن به عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها معرفی شد.

تیم امید ایران در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا که انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو نیز محسوب می‌شود، به ترتیب با تیم‌های سوریه، قطر و چین مصاف خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا