ورزشی

دوئل نفسگیر شاگردان کواچ با قهرمان جهان/لهستان گربه سیاه والیبال ایران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان از ساعت ۷:۴۰ امروز شنبه در چارچوب رقابتهای جام جهانی ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان جدالی حساس تیم ملی ایران با حساب ۳ بر ۲ مقابل قهرمان جهان شکست خورد تا یک برد ارزشمند را از دست بدهد.

تیم ایران شروع خوبی در این بازی مهیج داشت و دو ست ابتدایی را به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ برنده شد. در ست سوم لهستان ۲۵ بر ۱۵ پیروز شد تا به بازی برگردد. ست چهارم این مسابقه را لهستان ۲۵ بر ۲۰ برد تا کار به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم این تیم لهستان بود که ۱۵ بر ۱۱ برنده شد و این دیدار را ۳ بر ۲ به سود خود خاتمه داد.

لهستان در حالی این بازی را برد که دو ست اول را به تیم ایران باخته بود اما تغییری که استفان آنتیگا از ابتدای ست سوم در تیمش ایجاد کرد و میکا را به میدان فرستاد کاملا کواچ را در ادامه کار مات کرد و سرمربی تیم کشورمان در سه ست متوالی نتوانست واکنش خوبی نست به بازی حریف داشته باشد تا ایران یک برد ارزشمند را مقابل قهرمان جهان از دست بدهد. این پنجمین باخت ایران برابر لهستان در سال جاری بود. شاگردان کواچ پیش‌تر سه بار در لیگ جهانی و یک بار هم در جام واگنر مقابل لهستان نتیجه را واگذار کرده بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا