ورزشی

ستاره سابق رئال، گزینه جانشینی تیموریان در ام‌صلال

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران نخستین فصل حضور خود در ام صلال قطر را پشت سر می‌گذارد. او معمولا در ترکیب اصلی این تیم قطری به میدان می‌رود و تا حدودی عملکرد خوبی هم در این تیم داشته است، اما به نظر می‌رسد که سران این باشگاه از عملکرد او راضی نیستند و نمی‌خواهند قرارداد او را تمدید کنند.

 

قرارداد تیموریان با ام‌صلال یک ساله است، اما معمولا در باشگاه قطری چنانچه از عملکرد یک بازیکن راضی نباشند در فصل جابه جایی زمستانی این اجازه را به او می دهند که به تیمی که دوست دارد برود و به نظر می‌رسد که این اتفاق برای کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اتفاق خواهد افتاد.

 

روزنامه الرای قطر نوشت که سران باشگاه ام صلال در حال مذاکره با حمید آلتین توپ، ستاره ترکی سابق رئال مادرید هستند و می خواهند این بازیکن را جایگزین آندرانیک تیموریان در میانه میدان خود کنند.

 

این روزنامه قطری نوشت که آلتین توپ به ام صلال بسیار نزدیک شده است و به احتمال خیلی زیاد به زودی قرارداد خود را تمدید می کند و در این صورت جدایی تیموریان از این تیم قطری نهایی خواهد شد و به احتمال زیاد او به لیگ ایران باز خواهد گشت.

 

هدایت ام‌صلال را یک مربی ترکیه‌ای بر عهده دارد و این باعث شده تا احتمال پیوستن آلتین توپ به این تیم قطری بسیار زیاد باشد. این تیم قطری در فصل جاری لیگ "ستارگان قطر" عملکرد خوبی نداشته است و همین باعث شده تا زمزمه های اخراج سرمربی این تیم و بازیکنان خارجی آن به گوش برسد.

آندرانیک تیموریان تنها بازیکن ایرانی نیست که از لیگ ستارگان قطر جدا خواهد شد، بلکه دیگر بازیکنان ایرانی مثل اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، محمد نوری، پژمان منتظری و حتی مجتبی جباری هم این خطر را احساس می‌کنند که از باشگاه‌های خود جدا شوند و به لیگ ایران برگردند. هر چند بعضی از این بازیکنان عملکرد خوبی در تیم خود داشته‌اند، اما باشگاه های قطری چون تنها می توانند از سه بازیکن خارجی استفاده کنند به دنبال جذب بهترین ها هستند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا