ورزشی

رضایت قطری‌ها از “مدرسه فوتبال ایران”

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین لیگ ستارگان قطر یکی از لیگ‌هایی است که بازیکنان ایرانی زیادی در آن بازی کرده‌اند و به عنوان یک منبع درآمد خوب برای بازیکنان ایرانی به شمار می آید.

 

در فصل جاری لیگ ستارگان قطر پنج بازیکن ایرانی بازی می‌کنند و این نشان می‌دهد که قطری‌ها اعتقادی خاصی به فوتبال ایران دارند و می‌خواهند پیشرفت فوتبال ایران را به فوتبال خود منتقل کنند.

 

مجتبی جباری، یکی از بهترین بازیکنان کنونی فوتبال ایران است که در لیگ قطر و برای الأهلی بازی می‌کند. بدون شک بهترین فصل حضور او در لیگ قطر به فصل قبل بر می‌گردد که بازی های درخشانی را به نمایش گذاشت و به عنوان بهترین بازیکن فصل الأهلی هم انتخاب شد اما او در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و خبرهای زیادی درباره جدایی اش از الأهلی به گوش می رسد.

 

پژمان منتظری دیگر بازیکن ایرانی است که فصل قبل برای ام صلال بازی می کرد و در فصل جاری برای الأهلی توپ می زند و چند بازی است که نتوانسته به خاطر آسیب دیدگی به میدان رود و همین باعث شده تا احتمال جدایی او از الأهلی زیاد باشد.

 

و اما اشکان دژاگه یکی دیگر از لژیونرهای ایرانی است که با وجود آنکه عملکرد خوبی در العربی داشته، اما خبرهای درباره جدایی او هم به گوش می رسد. روزنامه الوطن قطر در گزارشی که از بازیکنان ایرانی در لیگ قطر داشت عملکرد دژاگه را خوب ارزیابی کرد با این حال به نظر می رسد که سران این باشگاه قطری هم به دنبال انتخاب جانشین برای این ستاره ایرانی هستند.

 

مسعود شجاعی و محمد نوری دو بازیکن دیگر ایرانی هستند که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر حضور دارند. نوری بازوبند کاپیتانی المسیمیر را در نخستین فصل حضورش در لیگ قطر بربازو می‌بندد، اما تیم او بسیار بد ظاهر شده و از ۱۴ بازی تنها یک پیروزی کسب کرده و در قعر جدول رده بندی جای دارد و همین باعث شده تا این ستاره ایرانی یک از گزینه‌های اصلی جدایی از تیمش باشد چون معمولا وقتی یک تیم بد نتیجه می گیرد در درجه نخست انگشت اتهام به سوی بازیکنان خارجی است و هواداران از سران باشگاه می خواهند که بازیکنان خارجی باکیفیت را جذب کنند.

 

و اما مسعود شجاعی که دومین فصل حضورش در لیگ قطر را پشت سر می‌گذارد در تیم الغرافه خوب کار نکرده و همین باعث شده تا او هم از گزینه های اصلی جدایی از این تیم باشد.

 

روزنامه الوطن قطر در گزارش خود نوشت که مدرسه ایرانی عملکرد خود در لیگ ستارگان قطر داشته است و این احتمال زیاد است که با وجود جدایی بیشتر ستاره های ایرانی در فصل جابجایی زمستانی بازیکنان دیگری از لیگ ایران به لیگ قطر منتقل شوند و این نشان می دهد که باشگاه های قطری به بازیکنان ایرانی اعتقاد دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا