شورای شهر

درخواست شورایاران پایتخت از چمران برای رد استعفای طلایی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  در پی استعفای مرتضی طلایی از حضور در شورای شهر تهران به دلیل اعتراض به رفتار رئیس شورای شهر در برخورد با شورایاران، مجمع مشورتی دبیران هیأت رئیسه شورایاری‌های مناطق ۲۲ گانه شهر تهران بیانیه‌ای منتشر کردند. در این بیانیه آمده است که به دنبال استعفای طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران و رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها به سبب حمایت از وی، شورایاران بر خود وظیفه می‌دانند در شرایط حساس کنونی خواستار تحقق اهدافی باشند.

 

به گزارش ایسنا دبیران شورایاران مناطق در این بیانیه اعلام کردند: دبیران شورایاری‌های مناطق از همه کسانی که دارای تفکر شورایی هستند و در جهت قانومند شدن و تحکیم جایگاه شورایاری‌ها به عنوان یک نهاد مردمی تأثیرگذار که دارای کارنامه‌ای درخشان در طول عمر سه دوره خود است قدردانی خود را از طلایی اعلام می‌کنیم.

 

همچنین در این بیانیه آمده است: طلایی رئیس ستاد هماهنگی شورایاری به دلیل تلاش‌های صادقانه در امر برگزاری انتخاباتی پرشور در چهارمین دوره شورایاری‌ها و تشکیل ستادی منسجم و عمل‌گرا و نیز حمایت‌های بالقوه تشکر می‌کنیم و از وی درخواست می‌کنیم نسبت به استعفای خود که در راستای حمایت از جایگاه شورایاری‌ها بوده تجدید نظر کند تا شورای شهر و شورایاری از وجود فردی ولایت‌مدار و سخت‌کوش محروم نشود. همچنین از چمران رئیس شورای شهر که خود از حامیان شورایاری‌ها است تقاضا می کنیم با رد این استعفا ضمن حمایت از شورایاری‌ها مانع از جدایی یکی از موثرترین اعضا شود.

 

به گزارش ایسنا در ادامه این بیانیه آمده است که از همه اعضای شورای شهر نیز درخواست می‌شود ضمن استمرار حمایت‌های همه جانبه خود از شورایاران با تخصیص فرصت کافی برای ارائه گزارش‌های منطقه‌ای دبیران شورایاری‌ها به این قشر کمک کنند.

 

به گزارش ایسنا در پایان این بیانیه دبیران هیأت رئیسه شورایاری‌های مناطق ۲۲ گانه شهر تهران این بیانیه را امضا کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا