مدیریت شهری

تعطیلی ۲روزه مهدها، پیش‌دبستانی، دبستانی‌ها باهماهنگی آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین صبح امروز کمیته کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران با حضور اعضای کمیته تشکیل جلسه داد و در این جلسه در خصوص آخرین وضعیت آلودگی هوای تهران تصمیماتی اتخاذ شد.

محمد رستگاری معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام اینکه در جلسه صبح امروز کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مقرر شد تا آرم‌های طرح ترافیک روزانه تا پایان هفته صادر نشوند ادامه داد: در جلسه امروز صبح این کمیته مقرر شد تا پایان هفته اورژانس برای شهروندان تهرانی به حالت آماده باش باشد.

وی گفت: همچنین فعالیت معادن شن و ماسه اطراف استان و فعالیت‌های عمرانی در محدوده تهران، ری و شمیرانات تا پایان هفته تعطیل خواهد بود.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد تا شیوه نامه کمیته اضطرار آلودگی استان تهران تغییر و بازنگری شود، ادامه داد: طبق مصوبه این جلسه مقرر شد مدارس پیش دبستانی و دبستانی و همچنین مهدهای کودک فردا و پس فردا تعطیل باشند. البته تعطیلی مدارس و مهدهای کودک منوط به هماهنگی آموزش و پرورش و اعلام این وزارتخانه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا