سیاسی

شکایت یک نماینده مجلس از ابتکار به دلیل عوام‌فریبی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ناصر صالحی نسب گفت: در مورد عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست و ادارات ذیربطی که در زمینه حفظ محیط زیست فعالیت می‌کنند باید گفت کاری تا کنون انجام نشده است.

وی ادامه داد: بنده به خاطر دارم سازمان محیط زیست گزارشی را به کمیسیون عمران ارائه داد مبنی بر اینکه دستگاه‌هایی از کشور روسیه خریداری شده و در مرز استان خوزستان و در شهرستان دشت آزادگان به منظور باردار کردن ذرات ریزگرد در هوا نصب شده است و اثرات مثبتی نیز داشته است، در حالیکه این گزارش کذب است و صحت ندارد و تنها در حد شعار و عوام‌فریبی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: عملکرد آنها عملکرد قابل قبولی نیست و تا کنون نیز کاری انجام نداده‌اند و بدور از مسائل کارشناسی و مطالعات و بررسی‌ها از انجام بسیاری از کارهای مفید ممانعت کردند.

صالحی نسب اظهار داشت: این موضوعات در کمیسیون آب و کشاورزی مطرح شد ، بنده حتی در کمیسیون اصل ۹۰ از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به دلیل ارائه گزارش‌های نادرست و عوام‌فریبی شکایت کردم اما تا کنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی اظهار داشت: صحبت‌ها و گزارش‌های به ظاهر خوبی ارائه می‌شود اما عموم مردم می‌دانند کاری در زمینه ریزگردها و اقدامی در جهت کاهش آلاینده‌ها انجام نداده‌اند،اگر کار مثبتی انجام می‌شد مردم باید نتایج آن را در زندگی روزمره خود می‌دیدند اما اینگونه نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا