کشف استعدادهای ناب فوتبال در محلات تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران ، علی کفاشیان با حضور در سازمان ورزش شهرداری پایتخت با محمد رضایی رییس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار، رضایی به شرح مختصری از فعالیت های سازمان متبوعش درعرصه ورزش همگانی پرداخت و به مواردی همچون ساماندهی ۲۰ هزار تیم ورزشی در بخش آقایان و ۱۲ هزار تیم ورزشی در بخش بانوان در جریان رقابت های محلات شهر تهران، را اندازی و ایجاد ۳۵۴ خانه ورزش، گردش ۲۰ میلیون نفری مجموعه ها ی ورزشی تحت پوشش شهرداری دربخش آقایان و ۷ میلیون نفری در بخش بانوان، گسترش تفریحات ورزشی بر اساس تدبیر و دستور شهردار تهران، نیازسنجی و آمایش منطقه ای در خصوص ایجاد امکانات تفریحی ـ ورزشی برای شهروندان هر منطقه و… اشاره کرد.

رییس سازمان شهرداری تهران در بخش هایی از اظهارات خویش بر لزوم ایجاد نگاهی دانش بنیان به مقوله ورزش همگانی ، تاکید کرد و افزود: واقعیت این است که ظرفیت های بزرگی در تهران وجود دارد که نباید ازآن‌ها غفلت کرد. ما سعی داریم نگاهی جدید و علمی به ورزش همگانی و دستاوردهای آن را به وجود بیاوریم و در این راه به همکاری وکمک همه نهادها در بحث آموزش و تربیت نیروهای متخصص نیازمندیم.

وی ادامه داد: اگر چه آکادمی ورزش شهروندی در حال حاضر نسبت به برگزاری کلاس‌های متعدد اقدام می‌کند اما بدون شک فدراسیون‌ها هم می‌توانند در این راه، یاری‌گر خوبی باشند.

رضایی در ادامه پیشنهاد داد با انعقاد تفاهم نامه‌ای بین سازمان ورزش شهرداری و فدراسیون فوتبال، زنجیره ورزش همگانی و قهرمانی محکم تر از گذشته شود تا مردم از برکات آن بهره ببرند.

رییس فدراسیون فوتبال نیز ضمن ابراز خرسندی از رشد ورزش همگانی در تهران، از پیشنهاد رضایی استقبال کرد.

کفاشیان گفت: ما می دانیم که هنوز سرانه فضاهای ورزشی به حد مطلوب نرسیده اما از موجودی فعلی هم، استفاده درست نمی کنیم.

این نشست با اظهارات معمایی قائم مقام سازمان ورزش و پورقاسم رییس حراست کل شهرداری تهران ادامه یافت.

حضور کارشناسان در جریان رقابت های محلات برای کشف استعدادهای جدید ، برگزاری دوره های آموزشی تربیت نیروی انسانی از جمله داوران و مربیان از جمله نکاتی بود که معمایی آن را مطرح و در خواست کرد در قالب تفاهم نامه گنجانده شود.

پورقاسم نیز بر تغییر مطالبات مردمی از شهرداری تاکید کرد و این تغییر نگرش به شهرداری (از نهادی خدماتی به نهادی اجتماعی ) را مرهون تدبیر و زحمات شهردار تهران و همکارانش برشمرد.

در این دیداربرخی معاونین و مدیران هر یک از روسای سازمان ورزش شهر داری تهران وفدراسیون فوتبال حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا