شورای شهر

دبیر: نباید موج حسابرسی‌های شهرداری تهران متوقف شود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علیرضا دبیر در تذکرات پیش از دستور دویست و سیزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار داشت: از شورای دوم بررسی وضعیت شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت ولی تا کنون در این زمینه شفافیتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: حسابرسی‌ها از شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران در شورای چهارم به صورت استثنایی در حال بررسی است و در همه موضوعات نسب به شفاف‌سازی در همه زمینه‌ها اقدام شده است و شهرداری نیز احساس می‌کند این اقدام اصولی است.

دبیر خاطر نشان کرد:‌ به چه علت گزارش‌های حسابرسی باید در کمیسیون تلفیق برود این مباحث باید در صحن علنی مطرح شود و جلسات روز دوشنبه نیز در این خصوص در صحن شورا برگزار و گزارشات حسابرسی را بررسی کنید و نباید اجازه دهیم این موج حسابرسی متوقف شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت:‌ چطور یک معاون شهردار به خود اجازه می‌دهد که از شورا سؤال بپرسد و آنکه بالاترین مرجع شوراست و نسبت به انتخاب حسابرس اقدام کرده است.

وی گفت:‌ خواهش بنده این است که دوشنبه‌ها در خصوص حسابرسی‌ شرکت‌ها ادامه داشته باشد.

در ادامه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: گزارش حسابرسی‌ها در کمیسیون تلفیق مورد بررسی کارشناسانه قرار می‌گیرد و در روز دوشنبه در صحن شورای شهر نیز مطرح می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا