ورزشی

قدردانی روزبهانی از محمد بنا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احسان روزبهانی در مورد شرایط برگزاری اردوی تیم ملی APB، اظهارداشت: تمرینات آماده سازی تیم ملی بوکس پس از ۱۰ روز تعطیلی مجددا از روز شنبه آغاز شده و زیر نظر اکبر احدی تمرینات به خوبی برگزار می‌شود. گویا مسئولان فدراسیون ایتالیا دعوت نامه‌ای به فدراسیون ایران ارسال کرده‌اند و قرار است دوباره برای برگزاری اردوی مشترک راهی ایتالیا شویم.

وی در ادامه افزود: یک ماه دیگر باید در مسابقات APB مبارزه کنم، اما هنوز حریفم مشخص نشده و به زودی محل برگزاری مسابقات و حریفم را فدراسیون جهانی اعلام خواهد کرد.

روزبهانی از تمرینات خود با اعضاء تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: طی روز‌هایی که اردوها تعطیل بود با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی، تمرین می‌کردم. آنها تمرینات سنگینی دارند و خیلی برای من مفید واقع شد. هیچ مشکلی وجود نداشت و به راحتی کنار آنها تمرین می‌کردم.

بوکسور المپیکی تیم ملی کشورمان در پایان،خاطرنشان کرد: از محمد بنا، بشیر معمارزاده، حمید سوریان که در این مدت به من کمک کردند تشکر می‌کنم. اردوی تیم ملی کشتی فرنگی واقعا سنگین برگزار می‌شود و جو بسیار خوبی را دارد. از شرایط تمرینات کشتی فرنگی راضی هستم و برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم نتایج خوبی را در مسابقات کسب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا