ورزشی

افشارزاده:کرار با خوبی و خوشی رفت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بهرام افشارزاده در خصوص جدایی جاسم کرار از استقلال و اینکه باید به وی بابت جدایی او تبریک گفت، اظهار داشت: این مسئله که جای تبریک ندارد. ما باید مدیریت می‌کردیم چون کرار بازیکن استقلال بوده و باید با خاطره خوش تیم را ترک میکرد.

وی افزود: هفته گذشته خیلی بر ما سخت گذشت و ما می‌خواستیم همه چیز به نحو مطلوبی پیش برود و کرار امروز نزد ما آمد و با خیر و خوشی و سلامتی از جمع ما جدا شد.

افشارزاده در خصوص اینکه آیا رضایت‌نامه این بازیکن نیز صادر شد یا خیر؟ گفت: ما رضایت‌نامه کرار را صادر کردیم و او تا ساعتی دیگر تهران را به مقصد عراق ترک خواهد کرد.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا وضعیت مالی این باشگاه مناسب است یا خیر؟ گفت: ما سعی می‌کنیم همه چیز را مدیریت کنیم. اگر پول باشد کار کردن راحت است ولی اگر نباشد سخت است و مدیری که بدون پول کار کند هنر کرده است.

وی در خصوص اینکه روز گذشته در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال در مورد شایعه بازگشت علی انصاری به این باشگاه صحبت کرده بود، گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد و من فقط در آن گفت‌وگو از انصاری تشکر کردم. احترام گذاشتن به دیگران دلیل بر این نیست که قرار است یک نفر به استقلال بیاید. علی انصاری در این مدت با باشگاه همکاری‌هایی کرده که خارج از سیستم بوده و ما هم از زحمات او ممنون هستیم.

افشارزاده در پایان از برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال طی هفته آینده خبر داد و گفت: هر زمان که قرار باشد جلسه تشکیل شود اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا