ورزشی

ویسی:یکبار می گویند گواردیولا، یکبار حیاکن رهاکن!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل راه‌آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر، گفت:‌ نیم‌فصل در حال به پایان رسیدن است و جدول تقریبا شکل پیدا می‌کند. شکل‌گیری جدول باعث حساس‌تر شدن مسابقات می‌شود. برخی برای حفظ جایگاه و برخی برای فرار از ته جدول تلاش می‌کنند. نوع سوم تیم‌هایی هستند که برای رسیدن به صدر تلاش می‌کنند. بازی با راه‌آهن بسیار حساس است و ۳ امتیاز این مسابقه می‌تواند تغییراتی به وجود آورد. با تمام توان و وجود بازی می‌کنیم تا شرایط را بهتر کنیم.

وی افزود: آنها که می‌گویند ما نباید بالای جدول باشیم دلیل‌شان چیست؟ ما هم جزء ۱۶ تیم لیگ هستیم و تلاش‌مان می‌کنیم .همه کارشناسان تیم ما را تأیید کردند. ۱۱ هفته گل نخوردیم و به اکثر تیم‌ها گل زدیم. تیم ما چیزی کم ندارد. باید از لحاظ روانی روی بازیکنان کار کنیم تا جای‌مان حفظ شود. تیم جوان ما تا به اینجا خوب کار کرده و مردم راضی هستند. با چنگ و دندان از جایگاه‌مان محافظت می‌کنیم تا مردم خوشحال شوند.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا به قهرمانی فکر می‌کند، اظهار داشت: زمانی که سرمربی فولاد بودم و با چند جوان جویای نام توانستیم قهرمان شویم. با صبا سهمیه آسیا گرفتم اکنون هم همان اتفاق در حال افتادن است. اگر تا پایان نیم‌فصل جایگاه ما همین باشد در نیم‌فصل دوم به دنبال سهمیه خواهیم بود و تلاش‌مان این است که سهمیه آسیا را بگیریم.

وی در مورد عدم نتیجه‌گیری سایر تیم‌های خوزستانی، گفت: تمام تیم‌های دنیا گاهی به بحران می‌روند به طور مثال چلسی امسال وضع خوبی ندارد. از طرفی تیمی مثل استقلال اهواز که پس از مدت‌ها به لیگ برتر آمده کارش بسیار سخت است. امیدوارم فولاد هم به جایگاه اصلی خودش بازگردد. دلیل افت این تیم را نمی‌دانم اما امیدوارم وضعیت فولاد بهبود پیدا کند. وقتی می‌بریم گواردیولا می‌شویم اما وقتی می‌بازیم حیا کن رها کن می‌گویند. شاید در نیم‌فصل یکی دو بازیکن اضافه کردیم اگر نیاز باشد از بزرگترهای تیم هم مشورت می‌گیریم و شاید یک یا دو بازیکن را اضافه کردیم.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با داورانی که برای بازی فردا انتخاب شدند، خاطرنشان کرد: هیچ وقت به داوری اعتراض نکردم و جوان‌ترین داورها همیشه برای تیم‌های من انتخاب شدند. امسال سه پنالتی ما که پس از دقیقه ۸۰ اتفاق افتاده گرفته نشده است. داور فردا را تا به حال ندیده‌ام و امیدوارم داور فردا عملکرد خوبی داشته باشد.

ویسی در مورد تعطیلات لیگ عنوان کرد: اگر تعطیلی رسمی در کشور زیاد باشد همه کلافه می‌شوند البته برخی از تعطیلی خوشحال می‌شوند اما در کل این تعطیلات به کل جامعه فوتبال آسیب می‌رساند. در تورنمنتی که ۱۰ ماه طول می کشد هر دو بازی یکبار لیگ تعطیل می‌شود. این مسئله خسته کننده است. ما در لیگ مصدوم نداشتیم اما اینقدر لیگ تعطیل شده که در بازی‌های دوستانه دو سه مصدوم داشته‌ایم. سازمان لیگ باید فکری کند تا تعطیلات لیگ کاهش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا