مدیریت شهری

حذف پرداخت نقدی به پارکبان‌ها؛ بزودی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سیدجعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه طی سالهای گذشته چندین تجربه در خصوص پارک حاشیه‌ای در پایتخت به مرحله اجرا درآمده است، گفت: گرچه ایراداتی به تئوریهای مختلف پارک حاشیه‌ای در شهر تهران وارد بود اما وضعیت نابسامان پارک حاشیه‌ای به نوعی سامان گرفته است.

 

وی با تاکید بر اینکه از وضعیت پارک حاشیه‌ای رضایت کافی نداریم، تصریح کرد: طرحی در دست اجراست که براساس آن شهروندان با توقف در فضای پارک حاشیه‌ای به طور مستقیم به پارکبان پولی پرداخت نخواهند کرد.

به گفته معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران در این طرح رانندگان تنها مشخصات خودروی خود را از طریق پارکبان ها به مرکز مخابره می‌کنند و زمان توقف هر خودرو نیز در فضای پارک از این طریق مشخص خواهد شد. درنهایت هم مالکان خودروها هزینه پارک خودرو را از طریق حساب شهروندی پرداخت خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه پارک غیرمجاز در فضای پارک حاشیه ای تخلف تلقی می‌شود، گفت: در صورتی که هزینه پارک حاشیه‌ای از طریق حساب شهروندی پرداخت نشود، تصویر خودروی متخلف به پلیس ابلاغ خواهد شد و اعمال قانون از این طریق صورت می گیرد.

 

بنابراعلام سایت شهرنوشت، تشکری هاشمی با بیان اینکه زیرساختهای اجرای این طرح در فضای پارک حاشیه‌ای در تهران فراهم شده است، تاکید کرد: طرح مکانیزه پارک حاشیه‌ای به زودی در پایتخت اجرایی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا