ورزشی

معترضان دست خالی باشگاه ملوان را ترک کردند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین پس از تحریم تمرین‌های ملوان توسط بازیکنان این تیم که روز گذشته اتفاق افتاد، امروز مدیریت این باشگاه یعنی مسعود رضاییان جلسه‌ای را با حضور بازیکنان باتجربه ملوان مانند پژمان نوری، مازیار زارع، سعید یوسف‌زاده، احمد آهی، عزیز معبوی و… برگزار کرد. این بازیکنان که به دلیل مشکلات مالی تصمیم به حضور نیافتن در تمرین‌ها گرفته‌اند باز هم دست خالی باشگاه را ترک کرده‌اند چرا که فعلا ملوان توان پرداخت مطالبات بازیکنانش را ندارد.

 

رضاییان مدیرعامل ملوان درباره جلسه امروز گفت: از بازیکنان خواهش کردیم که در تمرین بعدازظهر شرکت کنند. این طور نیست که نخواهیم طلب آن‌ها را بدهیم بلکه زمانی که پول به دست‌مان برسد، پول همه را پرداخت می‌کنیم. فعلا حضور یا عدم حضور آن‌ها در تمرین‌ها مشخص نیست و تا بعدازظهر درباره آن باید تصمیم بگیرند. هر کسی که به تمرین‌ها می‌آید به خاطر هواداران است.

 

او درباره اینکه گفته می‌شود حاتمی از این باشگاه کنار گذاشته خواهد شد اظهار کرد: حاتمی صحبت‌های خودش را عنوان کرده و باید با ما جلسه‌ای برگزار کند تا در این باره تصمیم بگیریم. طبق قرارداد حاتمی موظف است در تمرین‌ها شرکت کند. اولویت ما فعلا اخراج یا عدم اخراج حاتمی نیست.

 

با توجه به شرایط موجود و امیدواری حمید استیلی به حضور این بازیکنان در تمرین بعدازظهر ملوان باید منتظر ماند و دید آیا بازیکنان باسابقه این تیم که به گفته رضاییان حدود ۶۰ درصد از بودجه این باشگاه را این چند بازیکن به خود اختصاص داده‌اند در تمرین بعدازظهر شرکت می‌کنند یا نه.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا