شورای شهر

پیشنهاد چمران مبنی بر راه‌اندازی قرارگاه حل آسیب‌های اجتماعی در محله هرندی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  مهدی چمران در جریان دویست و یازدهمین جلسه شورای شهر تهران، با اشاره به صحبت‌های شهرداری تهران مبنی بر راه‌اندازی ستاد و یا دبیرخانه‌ای در محله هرندی در خصوص حل آسیب‌های اجتماعی گفت: به نظر می‌رسد جهت تعامل بین بخش‌های مختلف را‌‌ه‌اندازی قرارگاه آسیب‌های اجتماعی مناسب‌تر از ستاد و یا دبیرخانه باشد.

وی تصریح کرد: قرارگاه آسیب‌های اجتماعی می‌تواند به صورت منظم و مستمر هماهنگی‌های لازم را با دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه در محله هرندی داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای رفع آسیب‌های اجتماعی شهرداری تهران به تنهایی نمی‌تواند اقدامی را انجام دهد گفت: این در حالی است که سایر دستگاه‌ها نیز از جمله بهزیستی‌، امداد و نیروی انتظامی هر کدام به تنهایی کاری از دستشان بر نمی‌آید و بایستی همکاری بین بخشی جهت رفع آسیب‌ها فراهم شود.

چمران همچنین با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در سایر مناطق شهر تهران گفت: عودلاجان میدان سید اسماعیل و چاله‌میدان و حتی دره فرحزاد نیز از معضلات آسیب‌های اجتماعی انباشته شده است و بایستی یک برنامه فرهنگی و اجتماعی برای رفع این آسیب‌ها در نظر گرفته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا