ورزشی

برانکو از چوب خشک بازیکن می‌سازد/ پرفسورِ یخیِ جنتلمن!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  تیم برانکو تقویت لازم دارد و باز کردن پنجره نقل و انتقالات زمستانی را، این موضوع را به هیچ وجه نمی توان انکار کرد. حتی خود برانکو که با اعتماد به نفس خارق العاده ای حرف می زند هم می‌داند که تیمش در برخی پست‌ها مثل پست دروازه بانی و خط حمله و حتی در دفاع وسط می تواند تغییراتی داشته باشد. اما ایوانکوویچ روبروی خبرنگارها می‌نشیند و محکم با سر بالا می‌گوید: تنها به جای هادی نوروزی  بازیکن می‌خواهم.

سال گذشته اوج درگیری امیر قلعه نویی بود با ملی پوشان استقلال. آن روزها آندرانیک تیموریان، امیر حسین صادقی، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، امید ابراهیمی و … در تیم ملی بودند و زیر شلاق انتقادهای سرمربی استقلال.

انتقادها آنقدر علنی بود که برخی بوقچی های باشگاه هم روی سکو ها با آندرانیک و صادقی و بیک زاده به مشکلات و حاشیه های اساسی رسیده بودند. آن روزها این بازیکنان هر روز بیشتر از امیر قلعه نویی فاصله می گرفتند و نهایتا امیر قلعه نویی ماند و خودش و رده ششم جدول.

امروز اما برانکو روش دیگری از مربیگری را به نمایش می گذارد. روشی توام با احترام و اعتقاد. برانکو با این کارش به بازیکنانش عزتی داد بی مثال. حالا آنها همه وجودشان را در چند بازی آینده تا نیم فصل برای برانکو و پرسپولیس خرج خواهند کرد ، حتی بیش از ظرفیت خودشان.

این کار برانکو را دو طیف دیگر هم علاوه بر طیف بازیکنان دوست دارد:

طیف اول مدیران باشگاه هستند که برانکو بار را از روی دوش آنها بر می دارد. درست مثل ابتدای فصل که برانکو فشار را روی دوش خود گرفت. طیف دوم مردمی که می فهمند این مربی قصد بهانه جویی و غرولند و تخریب دیگران را ندارند و از این جنتلمن بودن لذت می برند.

برانکو اما علاوه بر این ها یک کار را بلد است، او از چوب خشک بازیکن می سازد. مردان امروز او که هر کدام سری در میان سرها درآورده اند ابتدای فصل اصلا  در میان نام‌دارها نبودند اما امروز عالی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا